شهر جوان کمالشهر نیازمند مدیریتی قوی، توانمند و شهردار جهادی است
شهر جوان کمالشهر نیازمند مدیریتی قوی، توانمند و شهردار جهادی است
رمضان شهبازی، رئیس شورای اسلامی شهر کمال شهر کرج: شهر جوان کمالشهر نیازمند مدیریتی قوی، توانمند و شهردار جهادی است.

به گزارش نوژان نیوز، رمضان شهبازی در آئین تکریم و معارفه شهردار کمالشهرکه باحضور فرماندار شهرستان کرج، فرماندهان حوزه های بسیج ، ریاست کلانتری ها، واعضای شورای اسلامی ، مسولین شهری،جمعی از معتمدین و ورزشکاران کمالشهر در سالن جلسات غدیر شهرداری برگزار شد ، گفت : شهر کمالشهر که طی سالهای اخیر باچالشهای مختلفی روبرو بوده ،فقط با یک مدیریت توانمند و باتجربه و همسو با نظر جمعی شورا که برگزیدگان مردم و منتقل کننده نظرات مردم هستند، می تواند در رسیدگی به امور موفق باشد.

رئیس شورای اسلامی درادامه با تاکید بر تسریع در افتتاح پروژه های عمرانی وفرهنگی و نیز امور جاری شهرگفت: با مدیریت جهادی و همکاری بیش از پیش فی مابین شورای اسلامی وشهرداری ، می بایست کارهای عقب افتاده ی شهر را جبران کرد تا مردم بیشتر از این متضرر نشوند.

وی افزود: شهرداری یک وجهه عمومی دارد و تمام افرادی که در این نهاد خدمت می‌کنند، باید خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود بدانند که با تلاش وکوشش بسیار ، شخصیت عمومی و حقوقی قابل‌قبول را برای شهرداری کسب نمایند.

این مقام عالی شهر در ادامه افزود: یکی دیگر از عوامل مهم موفقیت مدیریت شهری ، رعایت اصل شفاف سازی است که باید تمام امورات و فعالیت های مدیریت شهری به نحو احسن اطلاع رسانی گردد تا اعتماد بین مردم و بدنه مدیری شهری بیش از پیش تقویت گردد.

وی افزود: رعایت اصل شفاف سازی امور میتواند موجب جذب نظرات و پیشهادات صاحبان علم و قلم در کمالشهر نیز گرددو این امر یعنی جلب مشارکت مردمی از مهمترین گزینه های پیشرفت در شهر است.

شهبازی در خاتمه خاطر نشان کرد: انتخاب مهندس اسدی به عنوان شهردار کمالشهر با در نظر داشتن شاخصه هایی چون پاکدستی، کارآمدی و اشراف کامل به مسائل ومشکلات شهر انجام پذیرفته که امیداست مدیریت شهری بتواند دراین راه شهر را به کامیابی و پویایی که شایسته شهروندان است برساند.