شهرداری در اضافه کاری‌ها از تبعیض جلوگیری کند
شهرداری در اضافه کاری‌ها از تبعیض جلوگیری کند
خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج بر رفع هرگونه تبعیض در اضافه کاری‌ها تاکید کرد و گفت: آشفتگی که در وضعیت اضافه کاری‌های کارکنان هست باید سامان داده شود و اصلاح آن در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش نوژان نیوز، علی ذبیحی در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک به آقایان حمید موحدی و علی فروغی که سکان هدایت دستگاه نظارت را برعهده گرفته اند، اظهار داشت: با توجه به تذکرات اعلام شده در سنوات گذشته در خصوص پرسنلی که در دستگاه نظارت در سیستم اداری مشغول فعالیت هستند و ۱۸۴ ساعت اضافه کاری دریافت می کنند بررسی شده و اقدام لازم نسبت به جلوگیری تبعیض و یکسان سازی بر اساس نوع فعالیت انجام شود و نتیجه اقدامات به صورت گزارش به شورای اسلامی شهر ارسال شود.

ذبیحی به سختی شغل کارکنان سازمان آرامستان‌ها اشاره کرد و افزود : با توجه به سختی شغل کارکنان سازمان آرامستان‌ها به‌ویژه غسال ها و غساله ها و با توجه به پرداخت ۲۰% مازاد بر حقوق این عزیزان در ایام ماضی، اما در سنوات گذشته پرداخت ها بصورت سلیقه ای صورت پذیرفته است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: با توجه به سختی شغل آنها، شهرداری نسبت بررسی موضوع و اقدام لازم در خصوص یکسان سازی حقوق اقدام لازم را انجام دهد.

ذبیحی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان معاونت خدمات شهری به‌ویژه پاکبانان و همکاران سازمان سیما، منظر و سبزبان، از شهردار درخواست کرد نسبت به تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان به مناسبت ایام محرم  به‌صورت شایسته اقدام کند.