شهرداران روند صدور پایان کار ساختمان ها را تسریع کنند
شهرداران روند صدور پایان کار ساختمان ها را تسریع کنند

به گزارش نوژان نیوز، “مجتبی عبدالهی” در نشست قرارگاه مسکن استان البرز افزود: هدف از تشکیل قرارگاه مسکن در استان، سیاست گذاری کلان برای تولید مسکن است و جزییات این امر باید در کارگروه ها مورد بحث قرار گیرد. استاندار البرز گفت: بر این اساس شهرداران باید تخصص و سبقه مدیریت در ارتباط با صدور […]

به گزارش نوژان نیوز، “مجتبی عبدالهی” در نشست قرارگاه مسکن استان البرز افزود: هدف از تشکیل قرارگاه مسکن در استان، سیاست گذاری کلان برای تولید مسکن است و جزییات این امر باید در کارگروه ها مورد بحث قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: بر این اساس شهرداران باید تخصص و سبقه مدیریت در ارتباط با صدور پایان کار را داشته باشند.

وی افزود: تکمیل و تعیین تکلیف خانه های نیمه کاره در شهر مهستان با پیگیری فرماندار ساوجبلاغ و مسئولان مربوطه در دستور کار قرار گیرد، چراکه نظم و چهره شهر را تحت تاثیر قرار داده و از سوی دیگر ظرفیتی در حوزه تولید مسکن محسوب می‌شود.

عبدالهی گفت: باید تعاونی های تولید مسکن مصرفی را در استان البرز حمایت و راه اندازی کنیم و مشوق های ویژه برای سازندگان مسکن در بخش خصوصی در نظر بگیریم.

استاندار البرز افزود: تمام دستگاه ها و ادارات استان باید تعاونی های مسکن کارکنان خود را راه اندازی کنند، از این طریق می توان با امتیازها و حمایت های ویژه شرایط را برای خانه دار شدن پرسنل، تسهیل کرد.

استان البرز دارای ۱۸ شهر است .