سه میلیارد برای اعتبار اطلاع رسانی کافی نیست
سه میلیارد برای اعتبار اطلاع رسانی کافی نیست
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: در خصوص ردیف اطلاع رسانی تنها ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این رقم کافی نیست.

به گزارش نوژان نیوز، سعیدی سیرائی در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری با بیان این که از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی رویدادها و مطالبه‌گری شهروندان استفاده بهتری شود، اظهار داشت: در خصوص ردیف اطلاع رسانی تنها ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این رقم کافی نیست.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری کرج در سال ۱۴۰۳ اذعان کرد: انتظار داریم بودجه اطلاع رسانی متناسب با عملکرد شورا و شهرداری در نظر گرفته شود و این افزایش رقم در کمیسیون تلفیق صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه ساماندهی حاشیه اتوبان و زیباسازی حاشیه معبر ورودی‌های شهر از دغدغه‌های مسئولین استانی و شهری است، گفت: تدوین پیوست اجتماعی در پروژه های عمرانی در راستای اخذ نقطه نظرات و دیدگاه‌های شهروندان امری انکارناپذیر است و عملاً مطالبه‌گری عمومی و مشارکت مردم ما را به هدف اصلی که همان رضایت شهروندان است، نزدیک‌تر می کند و این مشارکت میسر نخواهد شد مگر آن که نمایندگان افکار عمومی و اصحاب جراید به کمک ما بیایند.