سفرهای استانی رییس جمهور نقش موثری در امید آفرینی برای مردم دارد
سفرهای استانی رییس جمهور نقش موثری در امید آفرینی برای مردم دارد
نماینده مردم کرج ، اشتهارد وفردیس درمجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی رییس جمهور به مناطق مختلف شهری و روستایی کشور به ویژه مناطق محروم نقش موثری در امید آفرینی برای مردم دارد.

به گزارش نوژان نیوز،علیرضا عباسی” افزود: فاصله بین مردم و حاکمیت ، مردم با دولت در اثر این سفرهای استانی به حداقل می رسد بطوریکه بدون واسطه مردم مطالبه گری دارند و خواسته های خود را بیان می کنند .

وی اظهار کرد: این نوع سفرها علاوه بر تقویت سرمایه های اجتماعی نظام با حضور میدانی رییس جمهور و هیات دولت سبب تقویت امید در بین مردم نیز می شود .

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی که در مناسبت های مختلف اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی حضور دارند سرمایه اجتماعی محسوب می شوند که با حضور رییس جمهوری در مناطق مختلف کشور مردم دلگرم تر به حل مشکلات می شوند .

عباسی بیان کرد: امروز برخی از پروژه ها با حضور دولت مردمی و انقلاب آیت الله رییسی پس از ۳۰ سال بی توجهی افتتاح می شود و همین اقدامات موثر با حضور میدانی رییس جمهور امید را در مردم افزایش می دهد .

وی یادآور شد: امروز شاهد هستیم که با حضور رییس جمهور و افتتاح این نوع پروژه ها که سالها متوقف شده بود، بسترها برای رضایت بیشتر مردم فراهم می شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم دولت در سفرهای استانی به صورت عینی با مشکلات مردم آشنا می شود گفت: سفرهای استانی آیت الله رییسی که بدون تشریفات است بیانگری دوری دولت سیزدهم از اشرافگری بوده و امید را در مردم بیشرت می کند تا اگر مشکلاتی را هم دارند تحمل کنند .

 

سفر پربرکت رییس جمهور به البرز سرانه ها را ارتقا داد

وی یاد آورشد: سی و یکمین استان کشور از این سفرهای پرخیر و برکت نیز بی بهره نبود در ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ بود که حضور رییس جمهور دراین استان منشا برکات بسیاری شد .

وی تاکید کرد: استان البرز که به واسطه مهاجرت ها در بسیاری از سرانه ها دچار مشکل است درسفر رییس جمهور به این استان در کانون توجه قرار گرفت بطوریکه در نهضت مدرسه سازی قرار شد که ۲۰۰ مدرسه ساخته شود و اکنون نیمی از این مدارس ساخته شده است .

عباسی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان بیمارستانی داشتیم که ۱۳ سال بی توجهی نسبت به تکمیل آن صورت گرفته بود و با بودجه ای که دراین سفر مدنظر قرار گرفت بهره برداری شد .

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی افزود: این بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی در شهرستان فردیس که حتی یک تخت بیمارستانی هم نداشت به بهره برداری رسید .

وی اظهار کرد: اکنون درحال تجهیز و تامین نیروی انسانی این بیمارستان هستیم تا بتوانیم خدمات رسانی بهتر به مردم داشته باشیم .

عباسی خاطرنشان کرد: بیمارستان کمالشهر کرج نیز هفت سال پیشرفت نداشت به طوریکه اسکلت آهنی این بیمارستان زنگ زده بود و در سفر رییس جمهور مورد توجه قرار گرفت و اکنون به بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است .

وی با اشاره به تصمیمات خوبی که درسفر رییس جمهور به استان البرز درحوزه آب و برق گرفته شده گفت: با این تصمیمات آب شرب استان البرز تا چندین سال بیمه شده و پروژه های تصفیه خانه ها، شبکه های فاضلاب در سفرهای متعدد وزیر نیرو به استان البرز مورد توجه قرار گرفت .

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی از چشم انتظاری برای سفر دوم رییس جمهور به استان البرز خبرداد و افزود: در سفر دوم ایشان به استان درتلاش هستیم تا با نگاه مدبرانه رییس جمهور همراهی های بیشتری از دولت برای تکمیل ورزشگاه ها داشته باشیم .

حوزه ترافیک البرز باید به جد مورد توجه قرار گیرد

عباسی درادامه با اشاره به اینکه استان البرزبر سرراه ۱۴ استان کشور گفت: این شرایط استان مشکلاتی را در حوزه ترافیک فراهم کرده که باید تسهیلاتی را در بخش پروژه های بزرگراهی فراهم کرد .

وی اضافه کرد: برای مثال در پروژه بزرگراه شمالی درسفر اول رییس جمهور به استان البرز اقدامات خوبی صورت گرفت .

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قسمت اصلی این پروژه در پل بیلقان است که امیدواریم درسفر دوم رییس جمهور به این استان حمایت بیشتری شود .

وی کمربندجنوبی ، کنارگذرفرعی فردیس ، آزاد راه همت جنوبی و مترو را از دیگر نیازهای استان البرز در حوزه حمل و نقل برشمرد که باید در سفر دوم رییس جمهور به این استان مورد توجه جدی قرار گیرد .