ساکت الهامی؛ همه‌چیز را مدیون کرمان هستم
ساکت الهامی؛ همه‌چیز را مدیون کرمان هستم

به گزارش نوژان نیوز؛ پس از معرفی سرمربی جدید باشگاه مس رفسنجان، ساکت الهامی در جمع پیشکسوتان این باشگاه حاضر و به صحبت در مورد تجربه تازه مربیگری خود پرداخت. الهامی در ابتدا در خصوص مس گفت: تیم فوتبال مس رفسنجان هویت این شهر است و من برای مردمان خوب رفسنجان احترام خاصی قائل هستم. […]


به گزارش نوژان نیوز؛

پس از معرفی سرمربی جدید باشگاه مس رفسنجان، ساکت الهامی در جمع پیشکسوتان این باشگاه حاضر و به صحبت در مورد تجربه تازه مربیگری خود پرداخت.

الهامی در ابتدا در خصوص مس گفت: تیم فوتبال مس رفسنجان هویت این شهر است و من برای مردمان خوب رفسنجان احترام خاصی قائل هستم.

او در ادامه عنوان کرد برای مردمان خوب رفسنجان احترام خاصی قائل است و خود را خدمتگزار و کوچک مردم معرفی کرد.

الهامی همچنین ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای محمد ربیعی و کادرش گفت: در لیگ بیست و سوم کار سخت و روز‌های سختی را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانم برای تیم مس رفسنجان نتایج خوبی را رقم بزنیم تا در مقابل مردمان خوب و هواداران تیم فوتبال مس رفسنجان سربلند باشیم.

سرمربی فصل گذشته هوادار در خصوص اتفاق رخ داده با تیم مس رفسنجان در فصل گذشته توضیح داد: با توجه به سابقه‌ای که در فوتبال ایران دارم و در شهر‌های مختلف و تیم‌های متعددی فعالیت داشتم هرگز در صحبت هایم به مردمان شهر‌های ایران و علی الخصوص مردمان نجیب و شریف رفسنجان توهین نکرده‌ام و تمام زندگی خود را مدیون سال‌های فعالیتم در استان کرمان هستم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه صنعت مس رفسنجان و پیشکسوتان فوتبال ابراز امیدواری کرد که بتواند در مدت فعالیت خود رضایت مردم و هواداران خوب تیم بزرگ مس رفسنجان را به دست آورد و در اعتلای نام رفسنجان و باشگاه صنعت مس رفسنجان بهترین عملکرد را داشته باشد.



منبع خبر