سالن ورزشی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افتتاح شد
سالن ورزشی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افتتاح شد
در طی مراسمی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین و کارکنان اداره کل افتتاح شد.

به گزارش نوژان نیوز، حجت الاسلام ابوطالب ندرلی در نطق قبل از افتتاح این سالن ورزشی با اشاره به حدیث شریف امام علی علیه السلام: یارَبِّ، یارَبِّ! قَوِّ عَلى خدمتک جَوارِحی و َاشدُد عَلَى العَزیمَهِ جَوانِحی؛ “پروردگارا، پروردگارا! اندام مرا بر خدمتگزاریت نیرومند ساز و درونم را در تصمیم گیرى قوى دار”گفت : این جمله یکی از جملات دعای کمیل است که در شب های جمعه خوانده می شود. در این جمله به این نکته اشاره شده است که تنها نیرومندی اعضا برای حضور در محضر خداوند کافی نیست، بلکه عزم راسخ نیز دارای اهمّیّت است ؛ از این رو این دو جمله در کنار یکدیگر قرار گرفته است. عزیزانی که برای نیرومندی جسم ورزش می کنند باید برای خودسازی و تقویت روح خود نیز تلاش کنند تا بتوانند از مجموعه روح و جسم خویش بهترین نتیجه را بگیرند.

وی در ادامه افزود انسان هایی که ورزش می کنند بخصوص کارمندان و کارکنان دولت، شادابی و نشاط حاصل از ورزش را به دیگران و بخصوص به مراجعه کنندگان نیز منتقل می کنند که همین امر باعث ایجاد شور و شعف در جامعه می شود.

سالن ورزشی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با مساحتی بالغ بر ۱۰۰ متر مربع دارای امکانات بدنسازی، تنیس روی میز، دارت و … در ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید .