زنان بیشترین نقش را در جهاد تبیین دارند
زنان بیشترین نقش را در جهاد تبیین دارند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: زنان ما امروز هم برای تحقق ظهور که بسیار نزدیک است و همانگونه که غزه نشان داد این تغییرات خیلی سریع انجام خواهد شد، بیشترین نقش را در جهاد تبیین دارند.

به گزارش نوژان نیوز، کبری خزعلی در این باره که با توجه به حضور فعال زنان در انقلاب‌ها و مقاومت‌های مختلف، زنان بویژه زنان فلسطینی در مقابل فجایع غزه چه نقشی تاکنون داشتند و چه نقشی می‌توانند ایفا کنند؟ اظهار داشت: در تمام عرصه‌های زندگی، زنان از صدر اسلام تا به امروز، بیشترین نقش را در تغییرات و تحولات اساسی داشتند؛ همان نقشی که حضرت زهرا(س) در دفاع از امامت و حضرت زینب(س) در تحقق پیام عاشورا و پیام‌رسانی عاشورا داشتند.

وی افزود: زنان ما امروز هم برای تحقق ظهور که بسیار نزدیک است و همانگونه که غزه نشان داد این تغییرات خیلی سریع انجام خواهد شد، بیشترین نقش را در جهاد تبیین دارند؛ جهادی که زینب کبری(س) از غروب عاشورا شروع کردند و به دوش ما گذاشته شده و ما هم مشغول این خدمت باید باشیم و پای این سنگر تا ظهور بمانیم.

 

ما با طرح دعوی بین‌المللی از این رژیم تروریستی اشغالگر، انتقام این عزیزان را خواهیم گرفت

 

خزعلی گفت: در این عرصه می‌توانیم با گروه‌های مختلف مردمی در کشورهای مختلف ارتباط داشته باشیم، تشکلاتی را به وجود بیاوریم و مدافعین دفاع از حق زنان و کودکانی باشیم که مظلومانه به شهادت رسیدند؛ کسانی که ایستادند و استقامت و مقاومت می کنند و ما با طرح دعوی بین‌المللی از این رژیم تروریستی اشغالگر، انتقام این عزیزان را خواهیم گرفت.

وی در این باره که اقدام زنان فلسطینی چه پیامی برای جهانیان دارد؟ تصریح کرد: زنان ما در فلسطین شجاعانه ایستادند و از انسان‌هایی که آزاده هستند، فطرت پاکی دارند و وابسته به گروه‌های صهیونیستی و تحت فشارهای بین‌المللی نیستند می‌خواهند بیایند و به دفاع از حق در کنار آنها قرار بگیرند.

 

حرکت زنان فلسطینی الگویی برای تمام جهان شده است

خزعلی گفت: به حمدلله حرکت این زنان مقاوم فلسطینی الگویی شده که تمام دنیا حتی کشورهای غربی و مردم بدترین کشور مستکبری مانند آمریکا ایستاده‌اند و دست برنمی‌دارند تا حق این عزیزان را بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا