روند علمی و فناوری کشور در حال بالندگی است
روند علمی و فناوری کشور در حال بالندگی است

به گزارش نوژان نیوز، علیرضا عباسی در نشست با شماری از مردم محمدشهر کرج افزود: اگر مالک اشترهایی چون حاج قاسم در جنگ سخت دشمن را به زانو درآوردند اینک زمانی است که عمارهای انقلاب با جهاد تبیین گره‌های ذهنی نسل جوان را باز کنند. ویبا اشاره به برخی شعارهای محوری از جمله نه شرقی، […]

به گزارش نوژان نیوز، علیرضا عباسی در نشست با شماری از مردم محمدشهر کرج افزود: اگر مالک اشترهایی چون حاج قاسم در جنگ سخت دشمن را به زانو درآوردند اینک زمانی است که عمارهای انقلاب با جهاد تبیین گره‌های ذهنی نسل جوان را باز کنند.

ویبا اشاره به برخی شعارهای محوری از جمله نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی که از همان بدو انقلاب در کشور مورد تاکید قرار گرفت، اظهار کرد: امام راحل از همان زمان یک حکمرانی دینی را تبیین و پایه گذاری کردند و معتقد بودند نه تنها دین می‌تواند جامعه را اداره کند که قادر است جامعه جهانی را نیز مدیریت کند.

عباسی در ادامه سخنان خویش با گریزی به هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های دنباله‌دار اقتصادی و سیاسی ایران و ایجاد تنش‌های اجتماعی اخیر در کشور بیان کرد: در طول این سالها دشمن بیشتر قدرت نظامی و اقتصادی ایران را هدف قرار داده بود ولی در سالهای اخیر با زیرکی تمام قدرت جنگ‌ سخت را به حاشیه کشانده و با تمام توان بر نفوذ فرهنگی و جنگ نرم تکیه کرده است.

وی ادامه داد: هر چه قدر دشمن در تلاش است که نقاط قوت ایران را در چشم مردم تضعیف کند و به ضعف‌های دولت و کشور ضریب دهد، مردم باید هوشیارانه نقشه دشمن را خنثی کنند.

عباسی ضمن اشاره به برخی کاستی‌ها و ضعف در مدیریت‌ها گفت: فساد در کشور موردی است ولی نباید به ناحق آن را سیستمی دانست بلکه باید با شفاف‌سازی به کسی اجازه فساد نداد.

وی تاکید کرد: مسوولان باید در اتاق شفاف شیشه‌ای به بیان عملکرد خود بپردازند و مردم هم هوشیارانه نظارت کنند تا اگر خدای نکرده برخی بخواهند موریانه‌وار اعتقادات و باور به این نظام را در خفا بجوند با آن برخورد قاطع کنند.

عباسی گفت : همانطور که در طول این سالیان مردم غیور ایران حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دادند این مردم نیز تا آخر پای انقلاب هستند .