روایتگر نخست برنده جنگ شناختی است
روایتگر نخست برنده جنگ شناختی است
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ همه جانبه و نرم دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: روایتگر نخست، برنده جنگ شناختی است که دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی این مسیر را در پیش گرفته است.

به گزارش نوژان نیوز و به نقل از ایرنا،علیرضا عباسی” به مناسبت روز خبرنگار افزود: براین اساس نباید روایتگری نادرست داشت و باید رصد کنیم تا در چارچوب مسایل نظام اسلامی قرار گیرد .

وی بیان کرد: امروز رسالت خبرنگاران رصد روایت هایی است که باید به موقع انجام شود و در جنگ شناختی نیاز به تبیین هرچه بیشتر داریم تا روایتی که تحریف شده بتوان واقعیت آن را بیان کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جاهایی در جنگ شناختی خوب عمل شده و اگر ایرادی بود از رسانه است گفت: باید نیازهای کشور را در این جنگ بشناسیم چراکه در مسیر تمدن نوین اسلامی رسانه می تواند نقش موثری را ایفا کند .

وی یاد آورشد: رسالت خبرنگار انقلابی آن است که با هنر خود در جهت تبیین هرچه بیشتر واقعیت ها گام بردارد و حقیقت سیاه نمایی ها را بیان کند.

عباسی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته اضافه کرد: افراد محدودی هستند که دست آنان برای مردم رو شده ولی یک جاهایی شیطنت دارند که باید آسیب شناسی شده و مشکلات را برطرف کنیم .

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه نظارتی روش های سنتی داریم گفت: این روشها با کارکرد رسانه های نوین تعارض دارد که باید مورد اصلاح قرار گیرد .

استان البرز با ضعف در زیرساخت های آموزشی و بهداشتی مواجه است

وی با بیان اینکه البرز دارای ضعف در زیرساخت های آموزشی و بهداشتی است گفت: علاوه برکم کاری های گذشته ، مهاجرت های بی رویه که سریعتر از توسعه زیرساخت ها بوده دراین زمینه تاثیر بسزایی داشته است .

عباسی ادامه داد: مشکلات زیرساخت عامل قطعی آب در برخی از مناطق است بطوریکه برخی از این مناطق آب آنها از چاه تامین می شود که با قطعی برق مشکل خواهیم داشت .

وی یاد آورشد: طی ۲ سال اخیر شاهد آن بودیم که حق آبه استان البرز از ۲ سد طالقان و کرج به ۱۱۰متر مکعب ارتقا یافت بطوریکه مشکل آب تا ۱۰ سال آینده برطرف می شود .

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی افتتاح تصفیه خانه فاز یک ، کلنگ زنی تصفیه خانه دیگر ، جانمایی ۳۶ مخزن که تا سال آینده به بهره برداری می رسد با ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال از اتفاقات خوب در تامین مطالبه مردمی در حوزه آب شرب دانست.

وی اضافه کرد: انتقال آب طالقان به اشتهارد آرزوی دیرینه مردم بود که از دیگر اقدامات موثر دولت در این زمینه است .

عباسی درادامه با اشاره به اینکه ۳.۷ درصد جمعیت و ۱۱ درصد صنعت کشور در استان البرز است گفت: این درحالی است که سهم ما از برق کشور ۲.۷ درصد است و این ناترازی مشکل ساز شده است .

وی یادآورشد: برای حل مشکلات نیروگاه منتظرقائم استان البرز اعتبارات لازم در بودجه سالجاری پیش بینی شده چنانچه ۳.۲ درصد از برق کشور توسط همین نیروگاه تولید می شود .

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر برای پایداری سازی برق اقدامات مناسبی صورت گرفته که از جمله آن به پست ۴۰۰کیلو ولتی می توان اشاره کرد بطوریکه در سفر وزیر نیرو ۲۰۰ کیلو ولت آن بارگیری و ۲۰۰ کیلو ولت دیگر تا هفته دولت انجام می شود و این پروژه هفت هزار میلیارد ریال هزینه داشته است .

وی اضافه کرد: ۲ پست ۴۰۰ کیلوولتی نیز تا اردیبهشت سال آینده خواهیم داشت که تا ۱۰سال آینده مشکلات برق استان البرز مرتفع می شود .

 

مردم باید بدانند چه کارهایی در دولت و مجلس با هم افزایی صورت می گیرد

وی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند چه کارهایی در دولت و مجلس با هم افزایی صورت می گیرد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه های پیش بینی شده در حوزه آب در این حوزه تا ۴۰ سال آینده بیمه خواهیم شد .

عباسی افزود: استان البرز ۹ درصد زندانیان کشور را دارد و علاوه بر هزینه ها این مهم آسیب های اجتماعی بسیاری برای آن در بردارد بطوریکه سرانه هر زندانی در این استان چهار مترمربع است .

وی بیان کرد: بنابراین پیگیری ها برای انتقال زندان و زندانیان در استان البرز صورت گرفت و این انتقال اتفاق افتاد و اکنون زندان قزلحصار کانون آسیب است که عزم و اراده مسوولان برای برطرف شدن مشکل دراین حوزه است .

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدامات موثری در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است برای حل مشکلات زندان ها و در بودجه سالجاری نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است .