رشد و بالندگی هنر، برپایه حمایت و یاری مسئولین دغدغه مند است
رشد و بالندگی هنر، برپایه حمایت و یاری مسئولین دغدغه مند است
رمضان شهبازی، رئیس شورای اسلامی شهر کمال شهر کرج: رشد و بالندگی هنر، برپایه حمایت و یاری مسئولین دغدغه مند است

به گزارش نوژان نیوز، رمضان شهبازی در حاشیه جلسه رسمی شورای اسلامی ضمن تاکید بر حمایت از هنرمندان به عنوان سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی ،گفت: در عصر ارتباطات و دنیایی که سرعت رسانه و تبادل اطلاعات گاهاً از نفس کشیدن هم سریعتر است ، قلم و هنر هنرمند می تواند تطهیر کننده و سیقل دهنده اذهانی باشد که در این دنیای پرسرعت ،به دنبال آرامش ،صلح و دوستی هستند.

وی در ادامه و با اشاره به تجلیل از شاعر آئینی کمالشهر بدرالدین امیر رضا احمدی گفت:زیستن در دنیای گسترده ،زیباو نغز هنر ،روح لطیف و بلندی می طلبد که شعرای آئینی با هنر خاصی این مقوله را با جوهره معنویت آمیخته و زیباتر می کنند.

شهبازی در حاشیه آیین تجلیل از شاعر جوان کمالشهری که در صحن علنی شورای اسلامی انجام پذیرفته بود گفت: فقط با داشتن علم ادبیات نمی توان شاعر شد، در کنار علم و دانش ، عنصر اصلی “تفکر ومعرفت ” است که طبع شعر را شکوفا و بالنده می کند.

وی در خاتمه گفت: شعر و دلنوشته ای میتواند در اذهان ماندگار و بر زبان جاری گردد که علاوه بر درونمایه تخیل و احساس از سازندگی های روحی و اخلاقی نیز برخوردار باشد و اشعار آیینی از این ثروت غنی هستند.