حل چالش زباله مستلزم مشارکت دستگاه های متولی،انضباط مالی و مدیریتی است
حل چالش زباله مستلزم مشارکت دستگاه های متولی،انضباط مالی و مدیریتی است
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: برنامه های ما در کنار اقدامات هوشمندانه، مستلزم اهتمام جمعی،مشارکت دستگاه های متولی،تعهدات شورای تامین، انضباط مالی و مدیریتی است.

به گزارش نوژان نیوز، جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت:شورای شهر و شهرداری در مدیریت زباله های خانگی،صنعتی،عفونی و ساختمانی در طول ادوار ماضی تا نیمه دوم شورای ششم با وجود زحمات و خدمات موثر بسیاری از همکاران پاکبان،برخی از پیمانکاران متعهد و مدیران خدوم در پاکروبی مناطق و پاکیزگی معابر که گاهی در مجادلات نادیده گرفته میشود، واجد کم کاری نیز بوده ایم و در مواردی محدود به آستانه سرریز مطالبات مردم رسیده ایم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: برنامه،اقدام،اجرا و نظارت قانون در کنار توسعه فرهنگ شهروندی برنامه، مسیر و اقدام پیش روی ماست، قول داده ایم با دقت، نظارت اجرای اقدامات را در شورا محقق سازیم، به شرط آنکه شهردار منتخب،معاونین منتصب و مدیران سازمان های مرتبط شایستگی و انگیزه تحقق این تکالیف را داشته باشند.

چپردار بیان کرد: بدیهی است اگر برنامه،اقدام،تذکر یا حتی سوالات مکرر ما راه گشا یا محلل مطالبات مردم نباشد،حتما از ظرفیت های دیگر قانون بهره خواهیم برد.

وی یادآور شد: چرا که باور داریم تثبیت مدیریت ها به خودی خود نیست که اهمیت دارد یا امنیت می آورد، مهم تر کارآمدی مدیریت شهری،آبروی جریان انقلابی و از همه مهم تر حل مطالبات روی زمین مانده مردم است که مولفه امنیت،رفاه و ماندگاری حاکمیت هاست.