دو آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در استان البرز افتتاح شد
دو آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در استان البرز افتتاح شد
به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای سینام و دلانا در عظیمیه کرج افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش نوژان نیوز، محمدرضا زیدی معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در آیین افتتاح این آموزشگاه ها افزود: در راستای اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر توسعه و گسترش آموزشهای مهارتی و با هدف بهره مندی اقشار مختلف استان از این آموزشها، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز، تقویت بخش غیر دولتی را در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، ارائه خدمات آموزشی نوین بر اساس نیاز بازار کار بوده که امیدواریم شاهد توسعه همه جانبه مهارت آموزی و ترویج گفتمان مهارتی در سطح کشور باشیم.

محمدرضا زیدی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور، پدیده بیکاری بوده در حالیکه هیچ فرد ماهری در جامعه بیکار نخواهد بود و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوربا بهره گیری از همه ظرفیتهای آموزشی خود در سراسر کشور، در راستای توانمندسازی مهارتی اقشار مختلف جامعه در حال ایفای نقش محوری خود می باشد.

گفتنی است با صدور مجوز تأسیس آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای سینام و دلارا، فعالیت این آموزشگاهها در حوزه های فناوری اطلاعات، گردشگری، امور مالی و بازرگانی، صنایع پوشاک و مراقبت و زیبایی از امروز شروع شد.