دولت سیزدهم بدنبال جبران کاستی ها است
دولت سیزدهم بدنبال جبران کاستی ها است
استاندار البرز گفت: دولت سیزدهم به رغم محدودیت های مالی، بی وقفه به دنبال جبران کاستی ها است.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” درآیین گشایش پروژه های عمرانی شهرستان نظرآباد افزود: مدیران در سطوح مختلف باید نسبت به تسهیل و تسریع روند اخذ مجوزها برای ایجاد واحدهای گلخانه ای، تولیدی و صنعتی اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: هیچ مدیری برای خلوص نیت، خدمت و حل مشکلات مردم مورد بازخواست قرار نمی گیرد بنابراین باید این اراده در مسوولان استان تقویت شود.

عبداللهی گفت: تولید گاز در کشور با میزان مصرف تناسب و تراز ندارد بنابراین باید با فرهنگسازی مصرف بهینه خانگی و صنعتی، اقدام کنیم.

وی افزود: در خصوص مصرف برق نیز این ضرورت وجود دارد تا با مدیریت مصرف به تامین نیازهای خانگی و صنعتی در این بخش کمک شود.

 

مردم با مشارکت در انتخابات اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان می کشند

استاندار البرز در این سفر یک روزه همچنین در دیدار صمیمی با دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان نظرآباد افزود: قدردانی از تلاش های صورت گرفته و اهتمام مدیران در بخش های مختلف یک وظیفه است و باید این فرهنگ را ترویج کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اصل اساسی در خنثی سازی توطئه ها و تبلیغات منفی دشمنان نظام و مردم است.

استاندار البرز بیان کرد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امین و معتمد مردم و نظام هستند بنابراین علاوه بر انجام وظایف، تکلیف بزرگ تبیین گری و امیدآفرینی در خصوص دستاوردهای انقلاب و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رای را دارند.

وی افزود: تاکیدات مستمر رهبر معظم انقلاب در برنامه ها و نشست های مختلف از ابتدای امسال، نشان دهنده اهمیت این انتخابات در برهه حساس کنونی است.

عبداللهی گفت: ولی امر مسلمین، انتخابات را به عنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده اند.

وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

عبداللهی گفت: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی آیند و با تمام وجود از آن صیانت می کنند.

وی بیان کرد: وحدت، اخوت، انسجام و همدلی حاکم در استان، مشهود است و تاکنون سبب ساز توفیقات بزرگی شده است.

استاندار البرز افزود: در سایه این هم افزایی ها انتخاباتی باشکوه با چهار مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت برگزار خواهیم کرد.

به برکت ایام الله دهه مبارک فجر ۷۱۳ پروژه عمرانی با بیش از هشت هزار میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر در شهرستان آماده بهره برداری است که امروز

تعدادی از این پروژه ها توسط استاندار البرز افتتاح می شود.