دهه فجر جلوه خودباوری و استقلال ایران عزیز ماست
دهه فجر جلوه خودباوری و استقلال ایران عزیز ماست
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه‌های این اداره کل در سالگرد فجر انقلاب را اعلام کرد.

به گزارش نوژان نیوز، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر جلوه خودباوری و استقلال میهن عزیز ماست، دهه فجر یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های سربازان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است. پاسداشت این ایام ، نکوداشت آن مجاهدت‌ها و جانفشانی‌هاست، پاسداشت لاله‌های به خون تپیده ایران عزیز ماست که برای استقلال و صیانت از هویت ملت بزرگ ایران، جوانان غیرتمندی به خون تپیدند تا نهال انقلاب در چهل و پنجمین سالگرد خود بارور ، تنومند و قوی شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: همانند سال‌های گذشته در دهه فجر این اداره کل با غبارروبی و عطر افشانی از مزار شهدای کارگری در گلزار شهدای جوادآباد و بازدید از خانواده شهدای استان و تقدیر از بانوان قهرمان کشوری در ورزش دومیدانی در اولین روز از فجر انقلاب کار خود را آغاز کرد.

وی در ادامه گفت: روز جمعه نیز مراسم دوچرخه سواری فرزندان و خانواده‌های جامعه کار و تولید از مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح آغاز و برپایی میز خدمت در اداره کل و همچنین افتتاح خانه فرهنگ کار، خانه بهداشت کارگری و ایستگاه بهگر در تعدادی از بنگاه‌های اقتصادی استان را شاهد بودیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه خاطرنشان شد: روز دوشنبه نیز بازدید دانش آموزان و دانشجویان از کارخانجات و واحدهای بزرگ تولیدی استان جهت شادابی و ترغیب اشاعه فرهنگ کار در میان نسل نوجوان و جوانان را خواهیم داشت.

دارایی در ادامه گفت: سه شنبه هفدهم بهمن ماه، همایش بزرگ جامعه کار و تولید، اصناف، بازنشستگان و یادواره شهدای کارگری و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای کارگری را در تالار شهیدان نژاد فلاح با سخنرانی جناب آقای دکتر سعید جلیلی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر مدیران و مسئولین استانی را خواهیم داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چهارشنبه هجدهم بهمن ماه نیز افتتاح تعاونی مصرف بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین افتتاح پروژه تکمیلی تعاونی مسکن خدمات پشتیبانی ۵۰۰ را دنبال خواهیم کرد و پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه نیز جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در امامزاده طاهر کرج علیه السلام برگزار می‌شود.

همچنین دارایی از برپایی میز خدمت اشتغال و حضور کاریابی‌ها در مصلی نماز عبادی سیاسی جمعه کرج و شهرستان‌های تابعه استان و همچنین روز شنبه ۲۱ بهمن ماه نیز کلنگ زنی ساخت بارگاه شهید گمنام با حضور مسئولین استانی و بسیج کارگری و برگزاری اختتامیه فوتسال کارگران در مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی(ره)؛کرج خبر داد.