دغدغه مندی استاندار البرز برای رفع مشکلات اهالی منطقه گود حصارک کرج
دغدغه مندی استاندار البرز برای رفع مشکلات اهالی منطقه گود حصارک کرج
استاندار البرز گفت: رفع مشکلات و خطرات منطقه گود حصارک با تعامل مردم منطقه و مسئولان مربوطه حل می شود.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز ضمن اخذ گزارش از مدیر خانه محله حصارک پایین در شهرستان کرج بر ضرورت رسیدگی به مطالبات مردم این محله تاکید کرد.

وی بر ضرورت چاره اندیشی و برنامه ریزی مدیران مربوطه در خصوص تامین سرانه ها در این محله تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش در رابطه با روند تحقق برنامه ها شد.

عبداللهی با اشاره به موضوع گود حصارک که در این جلسه بعنوان یک مطالبه مردمی مطرح شد، گفت: چندین مرتبه از این محل بازدید کردم و تدابیری نیز اتخاذ شد اما از مردم محله انتظار همراهی بیشتری وجود دارد.

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم و به صورت منطقی درصدد رسیدگی به این موضوع باشیم چراکه بالا بردن سطح توقعات و عدم همکاری، منجر به فوت وقت و کندی حل مسئله می شود.

استاندار البرز گفت: فرماندار شهرستان کرج موظف است با تشکیل جلسات مستمر به صورت یک هفته در میان روند رسیدگی به مسئله گود حصارک را مورد نظارت قرار دهد.

وی افزود: همچنین هر هفته نیز جلسات رسیدگی به مجموعه مطالبات این محل توسط مدیران مربوطه برگزار شود.

عبداللهی گفت: هر هفته یکی از دستگاه های استان که عضو قرارگاه هستند باید در خصوص روند تحقق مصوبات قرارگاه اجتماعی و اقدامات صورت گرفته در محله های هدف گزارش ارائه دهند.