دعوت رئیس شعبه سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس استان البرز از شهروندان به جشنواره فیلم فجر
دعوت رئیس شعبه سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس استان البرز از شهروندان به جشنواره فیلم فجر
پویا پارسا، رئیس شعبه سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس استان البرز هنرمندان و شهروندان این استان را به جشنواره فیلم فجر دعوت کرد.

به گزارش نوژان نیوز، پویا پارسا رئیس شعبه سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس استان البرز در حاشیه اولین روز اکران چهل دومین جشنواره فیلم فجر استان البرز در گفتگو با خبرنگاران از شهروندان و هنرمندان استان البرز دعوت کرد تا به دیدن فیلم‌های جشنواره در سینماهای ساویز کرج، پردیس سینمایی پرشین و اکومال بنشینند.

پارسا در ادامه افزود: جشنواره سراسری فیلم فجر بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور است که هر ساله علاقه‌مندان به سینما را به مدت ده روز به وجد می‌آورد و امسال هم استان البرز میزبان ۲۰ فیلم در این جشنواره است.

رئیس شعبه سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس استان البرز اضافه کرد : جشنواره فیلم فجر جشنواره‌ای است که می‌تواند محفل صمیمی برای هنردوستان باشد و بنده به نوبه خود از این واقعه بسیار خرسندم و خوشحالی مضاعفم به خاطر حضور چندین فیلم در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در این جشنواره است.

وی در پایان به فیلم های حوزه دفاع مقدس و مقاومت در چهل دومین جشنواره فیلم فجر استان البرز اشاره کرد و بیان داشت : «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری به تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد که اولین روایت سینمایی از دلاورمردی‌های خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی و دیگر هم‌رزمانش در هوانیروز ارتش محسوب می‌شود و فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد به عمل قهرمانانه شهید احمد کاظمی در ۱۸ ساعت ابتدایی زلزله مهیب بم به عنوان یک حادثه تراژیک ملی می‌پردازد از جمله فیلم های حوزه دفاع مقدس و مقاومت این جشنواره می باشد.