دشمنان به دنبال ناامیدی در مردم هستند
دشمنان به دنبال ناامیدی در مردم هستند
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمنان با جنگ روایت ها به دنبال ناامیدی در مردم هستند.

به گزارش نوژان نیوز، آیت الله “سید محمد مهدی حسینی همدانی ” در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: بنابراین مقابله با هر حرکتی که روحیه ناامیدی درجامعه به وجود آورد برهمگان وظیفه است.

وی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد بیان کرد: استعمار به کمک استکبار با اقدامات خبیثانه تلاش کردند در این روز مردم به رهبران خود بی اعتماد شوند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان راه حل پیروزی را در تفرقه افکنی در ۲۸ مرداد دیدند .

وی تاکید کرد: امروز در شرایط فعلی جامعه نیز دشمنان به دنبال ترویج تفکر بی اعتمادی هستند و در کودتای ۲۸ مرداد دیدیم که چگونه تمام زیرساخت های کشور اعم از کشاورزی و معادن از بین رفت .

امام جمعه کرج یادآورشد: با پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) دشمنان ناامید شدند اما دست از دشمنی برنداشتند و در این ۴۴سال که از عمر با برکت جمهوری اسلامی می گذرد دست آنان رو شده و اگرچه افول و کوتاه شدن دست استکبار جهانی و رژیم غاصب را شاهد هستیم .

وی گفت: امریکا امروز افول کرده و ناچار است صدایی دربیاورد، درحالی که همین آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چنگ و دندان نشان می داد و امروز حاضر بر میز مذاکره شده است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: انقلاب اسلامی ترس را به جان دشمنان منطقه انداخته و دیدیم که انقلاب اسلامی بدون اموالی که توسط دشمنان بلوکه شده بود به رغم تحریم ها توانسته بازدارندگی دفاعی خود را حفظ و اقتدار ملی و سیاسی داشته باشد .

وی ادامه داد: اگر اموال بلوکه شده انقلاب بود کارهای اساسی تری انجام می شد ولی به هر حال امروز با انسجام و اقتدار در دنیا پیش می رویم .

 

سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی است

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات بنیانگدار جمهوری اسلامی در خصوص اهمیت وجود سپاه گفت: رشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوی وقوع ۲۸ مردادماهها را گرفت و ما هر هفته فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ براسراییل و مرگ بر انگلیس را سرخواهیم داد .

وی تاکید کرد: سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی است که با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی توانسته ایم به انواع تجهیزات دفاعی و نظامی دست یابیم.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب گفت: حضرت از همه ما مراقبت دائمی از انقلاب، وحدت ملی و مشارکت مردم که انتخابات نمادی از این مشارکت است را مورد تاکید قرار دادند .

 

خدمات اجتماعی بخشی از فعالیت های مساجد باشد

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به روز مساجد گفت: بخشی از کارهای مساجد خدمات اجتماعی و رسیدگی به گرفتارهای مردم محله است .

وی افزود: بنابراین باید از ظرفیت نیروهای جهادی و مساوات برای این مهم هرچه بیشتر بهره برد و انحصاری کردن مساجد که متاسفانه در استان البرز هم زیاد دیدم .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز تاکید کرد: مسجد متعلق به همه و محل پرورش انسان های مومن و انقلابی، پایگاه اخوت و مواسات است .

وی یاد آورشد: اگر مساجد خلوت شود مصلی ها خلوت می شود بنابراین این مهم را باید هرچه بیشترمورد توجه قرار داد .

 

اقدامات تروریستی چیزی جز روسیاهی برای دشمنان ندارد

امام جمعه کرج با اشاره به حادثه اخیر حرم شاهچراغ افزود: تکرار این عملیات تروریستی دراین حرم مقدس نشان می دهد که دشمنان به ویژه استکبار جهانی به دنبال روحیه دادن به نیروهای داخلی و خارجی خود بودند .

وی تاکید کرد: خباثت دشمنان ادامه دارد اما بدانند که ادامه این اقدامات تروریستی چیزی جز روسیاهی ، خواری نصیبشان نمی کند .

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی راه خود را پیدا کرده و با تمام سختی ها دست از آرمان های انقلاب اسلامی برنمی دارد .

وی ضمن قدردانی از اقدامات شجاعانه خادم حرم شاهچراغ گفت: این نیروی خدوم با فداکاری جلوی خسارت های فراوان را گرفت .

امام جمعه کرج در ادامه به رسانه های زرد اشاره کرد که در زمین دشمن بازی می کنند و ادامه داد: دستگاه های متولی بیدار شوند و اقدامی راجع به این زرد نویس ها داشته باشند که تا فرصت پیدا می کنند یک چنگی به صورت اسلام و انقلاب می اندازند .

وی افزود: از رسانه ملی هم که اخیرا بیانیه دادند تشکر می شود و باید گفت که از اصول خود دست برندارید حتما این نکته را درنظر داشته باشید که به اسم اختلاف سلیقه دراجرای سند تحولی خدشه وارد نشود .

 

سوال امام جمعه کرج از وزیرراه و شهرسازی

امام جمعه کرج درادامه با طرح سوال از وزیرراه و شهرسازی گفت: آیا برنامه پایانه های مسافرتی را بیگانگان می ریزند ؟

وی افزود: چراکه دراین برنامه ریزی به مساله نماز اهمیتی داده نمی شود ! همه واجبات به واسطه امر به معروف و نهی از منکر است که نماز ستون دین است کنار گذاشته می شود .

آیت الله حسینی همدانی گفت: زمان حرکت قطارها سر ظهر است یا عده ای در هواپیماها نمازشان قضا می شود بطوریکه به تنها چیزی که اهمیت داده نمی شد، دین است .

وی اضافه کرد: باید گفت برنامه ریزی در دست شما باشد و دوستان به احکام دین توجه داشته و ملزم باشند .