دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی درکرج
دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی درکرج
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با وعده پرداخت سود کلان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود در شهرستان کرج دستگیر شد.

به گزارش نوژان نیوز، سرهنگ “محمد نادربیگی” اظهار کرد : به دنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری کلان از یک‌ شهروند با شیوه دریافت وجه و فریب دادن مالباخته با وعده‌های اغوا کننده پرداخت سودهای کلان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر شهرستان کرج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه محمد شهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری نامبرده و یکی از همدستانش شدند.

نادربیگی با اشاره به شناسایی ۲۳ مالباخته در این پرونده، گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط متهم حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی در خصوص شیوه و شگرد متهم گفت: این فرد با معرفی خود به عنوان پخش کننده برنج و با دادن وعده‌های اغوا کننده و پرداخت سود کلان ماهانه اقدام به دریافت مبالغی از مالباختگان نموده و پس از مدتی متواری می‌شود.

وی افزود: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

مراسم آشتی کنان در فردیس منجر به قتل شد

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی در یک درگیری اقدام به قتل یک شهروند فردیسی کرده بود، توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “حکمت اله شجاعی” اظهار کرد : روز ۱۷ بهمن ماه جاری خبر کشف یک جسد آغشته به خون در آپارتمانی در شهر فردیس به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی از سوی کارآگاهان مشخص شد که مقتول در یک مراسم آشتی کنان به دلیل اختلاف با یکی از اراذل و اوباش با ضربات به قتل رسیده و قاتل درزمان حاضر متواری است.

وی اضافه کرد: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان فردیس، قاتل در کمتر ین زمان پس از وقوع قتل شناسایی و دستگیر شد.

شجاعی گفت: با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.