در هانگژو به‌دنبال تکرار موفقیت‌های اسکیت هستیم
در هانگژو به‌دنبال تکرار موفقیت‌های اسکیت هستیم
دبیر فدراسیون اسکیت گفت: موفقیت‌های قهرمانان کشورمان همچنان ادامه دارد و امیدواریم در هانگژو نیز بتوانیم شایستگی‌های خودمان را اثبات کنیم.

به گزارش نوژان نیوز، حمیدرضا بخارائی در واکنش به موفقیت‌های قهرمانان اسکیت در کاپ آزاد فرانسه اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که از سوی فدراسیون و کادر فنی اتخاذ شد شاهد عملکرد خوب قهرمانان کشورمان در این مسابقات هستیم و این موفقیت‌ها ما را به آینده روشن ملی‌پوشان کشورمان بیش از پیش امیدوار می‌کند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که از قبل تدارک دیده بودیم، روند کار به خوبی دنبال می‌شود و هدف نهایی ما ثبت عملکردی موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو است. در مسابقات کاپ آزاد فرانسه شاهد اتفاقات خوبی در اسکیت بودیم که از آن جمله می‌توانیم به کسب رتبه پنجم در رشته فری‌استایل و در شاخه بَتل از سوی سید کوروش مصطفوی باشیم که برای نخستین بار اتفاق افتاد.

بخارائی یادآور شد: در همین مسابقات و در رده سنی زیر ۱۹ سال، رومینا سالک مدال طلا را از آن خود کرد و سبحان خسروانی و مهسا صفرزاده مدال نقره را به دست آوردند. در رده سنی بالای ۱۹ نیز رضا لسانی توانست مدال طلای مسابقات را کسب کند و امیر محمد سواری نقره و محمد امین عباسیان و ترانه احمدی هم برنزی شدند. با این نتایج در بخش تیمی، پسران ایران مدال طلا را کسب کرده و قهرمان شدند و تیم دختران نیز با کسب مدال نقره عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

دبیر فدراسیون اسکیت اضافه کرد: بعد از بازگشت تیم از فرانسه ملی‌پوشان فری‌استایل ایران برای حضور در هانگژو مشخص خواهند شد و در بخش سرعت نیز درصدد هستیم تا ترکیب تیم اعزامی را مشخص کنیم. در هانگژو قرار است با ۸ ورزشکار در سرعت آقایان و بانوان به میدان برویم و در فری‌استایل نیز ۴ نماینده خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا ظرفیت‌های اسکیت را به خوبی نمایش دهیم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا