درخشش رقابت کنندگان البرزی در بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری
درخشش رقابت کنندگان البرزی در بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری
در بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری که به میزبانی استان گلستان با حضور 114 شرکت کننده از 28 استان کشور برگزار شد، رقابت کنندگان البرزی خوش درخشیدند.

به گزارش نوژان نیوز، در پایان رقابت های بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری رشته های فناوری اطلاعات که به میزبانی استان گلستان برگزار شد، رقابت کنندگان البرزی حائز رتبه های برتر به شرح ذیل شدند: بنا بر این گزارش؛ در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، آقای «سیدآرشام غفاری‌زاده» از استان البرز به مدال نقره دست یافت. در رشته راهکارهای نرم‌افزار برای کسب و کار، خانم «نیوشا نذری‌دوست» از البرز به مدال برنز رسید و سوم شد. در رشته توسعه نرم‌افزارهای موبایل آقای «آرمین آصفی» از البرز هم سوم شد و مدال برنز دریافت کرد. خانم «مبینا شعبانی» در رشته فناوری طراحی گرافیک، آقای «سامان شیرعلی پور» در رشته فناوری های وب و آقای «به دین طالبی» در رشته پردازش ابری، هم موفق به کسب مدالیون افتخار شدند.

گفتنی است بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری از ششم تا هشتم آبان ماه جاری با حضور ۱۱۴ شرکت کننده از ۲۸ استان در ۶ رشته فناوری طراحی گرافیک، پردازش ابری، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، راهکارهای نرم‌افزار برای کسب و کار، فناوری‌های وب و توسعه نرم‌افزارهای موبایل در گلستان برگزار شد.