درآمد حاصل از موقوفات در قالب تسهیلات در اختیار جوانان دارای ایده قرار گیرد
درآمد حاصل از موقوفات در قالب تسهیلات در اختیار جوانان دارای ایده قرار گیرد

به گزارش نوژان نیوز، محمد حسن آصفری با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت‌های خوب استقلال و خودکفایی برای قطع وابستگی هستند، اظهار داشت: این شرکت‌ها می‌توانند ارز آوری خوبی را داشته و توانمندی کشور را در موضوعات مختلف بالا ببرند که به دنبال این مهم اشتغال‌زایی نیز ایجاد خواهد شد. وی افزود: در همه موارد […]

به گزارش نوژان نیوز، محمد حسن آصفری با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت‌های خوب استقلال و خودکفایی برای قطع وابستگی هستند، اظهار داشت: این شرکت‌ها می‌توانند ارز آوری خوبی را داشته و توانمندی کشور را در موضوعات مختلف بالا ببرند که به دنبال این مهم اشتغال‌زایی نیز ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در همه موارد توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان به نفع کشور است و هرچه در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم علاوه بر اینکه درآمد خوبی خواهد داشت از خروج سرمایه نیز جلوگیری می شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند راه رسیدن به توسعه و پیشرفت کوتاه کند، عنوان کرد: چنانچه از درآمدهایی که در حوزه وقف وجود دارد در زمینه حمایت از شرکت های دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری شود، هم ارزش افزوده موقوفات را به‌دنبال خواهد داشت و هم برای درآمدزایی موقوفات می‌تواند مؤثر باشد.

آصفری افزود: از طرف دیگر برای افراد نخبه و دانش‌پژوه که ایده و فکر دارند، اما از سرمایه کافی برخوردار نیستند، هزینه‌کردن درآمد موقوفات و خیریه می تواند بسیار اثرگذار باشد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: باید درآمدهایی که از موقوفات حاصل می‌شود در قالب تسهیلات ارزان قیمت و قرض‌الحسنه در اختیار جوانان دارای ایده و فکر خوب قرار گیرد تا در زمینه تولید و درآمدزایی شاهد اتفاقات خوبی در سطح کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا