دبستان زینب کبری هشتگرد نهالستان می شود
دبستان زینب کبری هشتگرد نهالستان می شود
کمال شایگانی رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ از انتخاب دبستان دخترانه حضرت زینب(س) هشتگرد برای احداث نهالستان تولید نهال گلدانی در قالب اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، کمال شایگانی در این خصوص گفت:  در بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از دبستان حضرت زینب سلام الله علیها و فضای موجود و همچنین بوستان گل مریم در مجاورت این دبستان و پس از رایزنی با مسیولین این مدرسه مقرر گردید نهالستان گلدانی با مشارکت و مدیریت مدیر دبستان خانم صالحی به ظرفیت سه هزار اصله نهال در محوطه دبستان احداث گردد.

وی همچنین افزود: در این بازدید ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مدرسه  در خصوص فرهنگ منابع طبیعی و مطالب مرتبط با همیاران طبیعت توسط زهرا فرخی از کارشناسان اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز آموزش دیدند.

عزت اله  گودرزی، رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکتهای مردمی نیز ضمن تبیین نهضت جهادی و طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از برنامه های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری  استان البرز در سالجاری گزارشی برای دانش آموزان دبستان ارائه کرد و گفت: در سال جاری، مطابق تفاهم نامه منعقده با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز کاشت درخت و نگهداری از آن با مشارکت مدارس و دانش آموزان انجام می گردد.

در پایان خانم صالحی مدیر دبستان، ضمن اعلام آمادگی جهت مشارکت در برگزاری مراسم روز درختکاری، گفت این دبستان ظرفیت خوبی برای ایجاد نهالستان و درختکاری در فضای دبستان و خارج از آن را دارد و متقاضی ثبت نام تمامی دانش آموزان در سامانه همیاران طبیعت می باشد.