جنایات غزه بیانگر حقوق بشر دروغین مستکبران است
جنایات غزه بیانگر حقوق بشر دروغین مستکبران است
وزیر آموزش و پرورش گفت: جنایات صهیونیست‌ها در غزه و سکوت کشورهای غربی در قبال این جنایت‌ها نشان می‌دهد حقوق بشری ادعایی آنها دروغی بیش نیست.

به گزارش نوژان نیوز، “رضا مراد صحرایی” در پایان راهپیمایی مردم کرج در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در نوار غزه افزود: حقوق بشر مستکبران همان حقوق بشری است که از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی به دروغ آن را نشان دادند و امروز با جریانات غزه این ادعاها و شعارها برملا شده است.

وی با بیان اینکه کسانی که دم از حقوق بشر و حقوق کودک و زن می‌زدند،خاموش شده اند، گفت: حقوق بشری که مستکبران ادعا می‌کردند، دروغی بزرگ برای ترویج سبک زندگی غرب بود و تحولات امروز غزه آزمون بزرگی برای جهانیان است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته در چنین روزهایی دیدیم با فریبکاری می‌گفتند ایران را آزاد می‌کنیم که آن هم دروغ بزرگی بود و امروز می‌بینیم که چگونه زنان و کودکان فلسطینی را در غزه می‌کشند.

صحرایی افزود: آنچه در غزه می گذرد یادآور درس عبرت آموز حضرت موسی(ع) است و نشان می‌دهد فرعونیان این زمان پلیدتر هستند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر امروز در غزه مجاهدت و مقاومتی را شاهد هستیم که عامل سربلندی است و اراده خدا بر پیروزی مستضعفان است و اراده فولادین مجاهدان غزه با دست‌های خالی در برابر بمب‌های جدید انسان‌کش پیروز میدان خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راهپیمایی عظیم مردم ایران در حمایت از مردم غزه گفت:آنچه درایران اسلامی می گذرد نشان می‌دهد پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که از روز نخست پیروزی انقلاب سرداده شد، به یک پیام جهانی تبدیل شده است و دشمنان باید بدانند هرچه توطئه در این ۴۴ سال علیه ملت ایران داشتند همه نقش برآب شده و امروز خود آنها به دست و پا افتاده اند.

صحرایی افزود: دشمنان باید بدانند با شهادت سردار سلیمانی نسلی بر پایه آرمان‌های او تشکیل شد و خون این شهید عزیز در رگ های جوانان و جوان مردان ایرانی و جهان جریان پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران با الهام از مکتب اسلام ناب محمدی یاری‌گر مظلومان جهان هستند،گفت: آنچه امروز درغزه می گذرد آزمون مسلمانی شماست که فریاد تظلم خواهی مردم فلسطین را می شنوید و می بینید و اگر مسلمانی برعلیه مستکبران نخروشد مسلمان نیست.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا