جایگاه متزلزل ورزش در کمالشهر را رونق می‌بخشیم
جایگاه متزلزل ورزش در کمالشهر را رونق می‌بخشیم
مسعود جعفری در جمع ورزشکاران و کشتی گیران کمالشهری با اعلام این مطلب افزود: ورزش به عنوان اصلی ترین عامل اجتناب از بزه و ناهنجاری در جامعه،باید مورد توجه ویژه مسولین قرارگیرد.

به گزارش نوژان نیوز، مسعود جعفری در جمع ورزشکاران و کشتی گیران کمالشهری با اعلام این مطلب افزود: ورزش به عنوان اصلی ترین عامل اجتناب از بزه و ناهنجاری در جامعه،باید مورد توجه ویژه مسولین قرارگیرد.

وی افزود:در این بین خانواده ها به عنوان مشوقین جوانان نقش موثری دارند،ابن نهاد مقدس باید مسیر را فراهم نموده تا پتانسیل ها و استعدادها در فضای مطلوب ورزشی پرورش یابد.

مسعود جعفری در ادامه و با اشاره به ورزش های باستانی گفت:کشتی یکی از محبوب ترین ورزش در بین جوانان است،زیرا علاوه بر پرورش جسم،آموزه‌های اخلاقی بسیاری را نیز در بر دارد.

ریس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر در ادامه افزود: حمایت از ورزش بویژه ورزش پهلوانی می‌تواند در تقویت روحیه نوع دوستی و پذیرش کارهای گروهی تاثیر بسیاری داشته باشد زیرا یکی از مهمترین شاخص های مهم ورزش های پهلوانی نگرش متفاوت و مثبت به افراد است،حتی رقبا و حریفان .

مهندس جعفری در خاتمه خاطر نشان کرد:امید است بتونیم در ایجاد فضاهای ورزشی مطلوب و همچنین رفع مشکلات باشگاه های ورزشی موجود،موفقتر عمل نموده تا محیط برای پیشرفت جوانان ورزشکار فراهم گردد و کمالشهر بیش از پیش به نام قهرمان پرور،شهره شود.