جامعه کتابخوان ،حجاب و عفاف را زینت بخش کمال انسانی خود می داند
جامعه کتابخوان ،حجاب و عفاف را زینت بخش کمال انسانی خود می داند
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: عفاف و حجاب از سنت های پسندیده اسلامی است و جامعه کتابخوان به عنوان جامعه ای با دانش و فرهیخته در همه نسلها آن را زینت بخش خود در کمال انسانی می داند.

به گزارش نوژان نیوز، جلسه ستادهماهنگی ترویج عفاف و حجاب کتابخانه های عمومی استان البرز با حضور علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و مدیران ستادی و روسای شهرستانهای استان البرز در اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

در این جلسه علی معدنی پور ضمن تقدیر از کتابداران در جهت فعالیتهای فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در استان البرز گفت: کتابداران در خط مقدم ترویج این فرهنگ پسندیده اسلامی هستند و در راستای حمایت و صیانت از این فریضه الهی تلاش مستمری را در اجرای نشست های کتابخوان، نشت های تخصصی و کرسی های آزاد اندیشی داشته اند و از ظرفیت منابع موجود در کتابخانه ها که در این حوزه بسیار غنی هستیم بهره برده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در ادامه با این عنوان که کتاب خوب چراغ راه نوجوانان و جوانان است تصریح کرد: عفاف و حجاب از سنت های پسندیده اسلامی است و جامعه کتابخوان به عنوان جامعه ای با دانش و فرهیخته در همه نسلها آن را زینت بخش خود در کمال انسانی می داند.

وی با بیان اینکه خدمات کتابخانه های عمومی در حوزه کودک و نوجوان به عنوان سازندگان فردای کشور اثربخش خواهد بود عنوان داشت: برنامه های متنوع فرهنگی  که امروز در کتابخانه های عمومی و در بخش کودک و نوجوان با ظرافت خاصی از سوی کتابداران تعریف شده و اجرا می شود قابل تقدیر است .

گفتنی است در این نشست به مسائل پیرامون ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و برنامه های صورت گرفته در شهرستانهای استان البرز اشاره و مورد بررسی قرار گرفت.