توهین استکبار به مقدسات ملت ایران از روی عصبانیت است
توهین استکبار به مقدسات ملت ایران از روی عصبانیت است

به گزارش نوژان نیوز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: امروز تمام آزادیخواهان جهان مرجعیت رهبری معظم انقلاب اسلامی را پذیرفته اند که توهین برخی رسانه های استکباری به مرجعیت در واقع توهین به اولیای و انبیای الهی می بینیم . وی ادامه داد: این توهین در […]

به گزارش نوژان نیوز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: امروز تمام آزادیخواهان جهان مرجعیت رهبری معظم انقلاب اسلامی را پذیرفته اند که توهین برخی رسانه های استکباری به مرجعیت در واقع توهین به اولیای و انبیای الهی می بینیم .

وی ادامه داد: این توهین در کشوری صورت گرفت که خود را مهد تمدن و آزادی می داند اما جنایات ضد حقوق بشری فرانسه در جهان به ویژه الجزایر خود رسوایی بزرگی برای فرانسوی ها به شمار می رود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز فرانسه میزبان تروریست های جنایتکاری است که ۱۷ هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند و سران این کشور نزد ملت ایران منفور هستند.

وی خطاب به گردانندگان رسانه فرانسوی توهین کننده به مرجعیت تاکید کرد: بیشتر از این خود را مورد خشم ملت ایران قرار ندهید .

امام جمعه کرج در ادامه به چرایی توهین به مرجعیت پرداخت و افزود: در طول رهبری حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی ) سیاست ها و راهبردهای این حکیم فرزانه توطئه های دشمنان را خنثی کرد و ایران اسلامی توانست به دانش صلح آمیز هسته ای دست یابد؛ بنابراین دشمنان با سیاست نفوذ ،جنگ نرم و به روش های مختلف به دنبال از بین بردن نظام اسلامی بودند و دیدیم که در جریان اغتشاشات بسیاری از کشورها علیه نظام اسلامی توطئه پراکنی کردند اما با تیزبینی رهبری انقلاب این توطئه نیز از بین رفت .

وی یادآورشد: کافی است رهبرمعظم انقلاب اسلامی یک سخنرانی داشته باشد و خواهیم دید که تمام توطئه های دشمنان خنثی می شود و امروز نبرد دین اسلام با سلطه در حوزه های مختلف جدی است .

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مقابل سلطه ایستاده است ، گفت: امروز می بینیم که مقاومت اسلامی در سطح منطقه با محوریت لبنان یا گروه های حماس در فلسطین به توصیه و ارشاد رهبرمعظم انقلاب عمل می کنند و در مقابل طرح های سلطه گرایانه ایستاده اند.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب ایجاد تمدن اسلامی را مطرح کردند که در جریان جنگ روسیه و اوکراین دیدیم ایشان فرمودند اگر راه در برابر ناتو باز شود حد و مرز نمی شناسد .

وی یاد آورشد: تاکید معظم له برآن بود که غربی ها با روسیه قوی مخالفت دارند و رهبر معظم انقلاب عمق استراتژی نظام اسلامی را گسترش دادند، بنابراین اسلام منهای رهبری نه هدایتگر است و نه با منافع مستکبران در تضاد خواهد بود .

امام جمعه کرج که در بخش دیگر از سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه شد، تاکید کرد: دشمنان تلاش می کنند تا هرضربه ای را به نظام اسلامی وارد کنند که امروز می بینیم به مرجعیت دینی توهین کردند اما به فضل الهی روز به روز نفوذ کلام این فخرعالم هستی بیشتر می شود.

وی با توصیه به دولت فرانسه برای دست برداشتن از پادویی صهیونیستها و خوش رقصی استکبار و آمریکا اظهار کرد: مردم به طور جد از دستگاه دیپلماسی می خواهند دراین فقره طوری عمل کند که دولت فرانسه ضمن جبران اهانت به مرجعیت فرصت اقدام جدیدی را نداشته باشد .

زهرای اطهر(س) تمام ویژگی های زنان مقدس عالم را دارد

نماینده ولی فقیه دراستان البرز درادامه با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و یادآوری وجود اسم ۱۲ زن مقدس در قرآن کریم گفت: ولادت حضرت زهرا(س) فرصت مغتنمی است تا ارزشهای متعالی زنان از نظر اسلام بازگو شود .

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: نقش های مختلف بانوان باید تبیین شود چرا که زن در خانه به عنوان همسر یا مادر دریایی از معرفت است که بساط خیلی از حرفها برچیده می شود .

آیت الله حسینی همدانی گفت: وقتی زن مسلمان مدیریت خانه را به روش صحیح داشته باشد جامعه را درست تربیت می کند و از نظر اسلام زن باید فعالیت اجتماعی و سیاسی داشته باشد اما تحقیر او ممنوع است .

وی بیان کرد: دشمن به دنبال بهره برداری مادی از زن است و با حجاب که بهترین مصونیت اجتماعی است مقابله می کند چراکه اگر حجاب برداشته شود عفاف از بین می رود، بنابراین با از بین بردن ارزشها در زن مرکز تربیت تخریب می شود و همه کسانی که کوتاهی می کنند دراین زمینه مسوول هستند .

وی با تاکید براجرای قانون دربحث حجاب یاد آور شد: در این زمینه باید فقط از خدا ترسید و اقدام درست و به موقع داشت چراکه دشمن این مهم را هدف قرار داده و باید این سنگر را با قدرت و برنامه دقیق حفظ کرد؛ بنابراین برای حجاب ضعیف باید برنامه های اقناعی و ایجابی داشت اما کسی که کشف حجاب می کند طبق قانون باید عمل شود.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه درهمین کرج برخی از مراکزتجاری، عمومی و داروخانه ها حجاب رعایت نمی شود گفت: هیچ کس فکر نمی کند که در کشور اسلامی زندگی می کند .

وی ضمن قدردانی از دادستان عمومی و انقلاب کرج به دلیل تشکیل کارگروهی در زمینه گرانی ، مالیات بر ارزش افزوده و انجام اقداماتی دراین زمینه برای جلوگیری از آسیب به مردم ادامه داد: با توجه به موارد قانونی مراکزی که قانون را رعایت نمی کنند با همکاری نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقداماتی انجام شود .

آیت الله حسینی همدانی گفت: باید با مدیران این مراکز صحبت شود و اداره کل صمت تذکراتی را بدهد تا رعایت حجاب شود چنانچه براساس گزارش ها دراین زمینه تذکرات داده شده ولی گوش شنوا نیست .

وی افزود: خواسته مردم لغو پروانه یا هر اقدام قانونی دیگر بازدارندگی در زمینه کشف حجاب در برخی از مراکز عمومی و تجاری می باشد که دستگاه قضایی استان البرز باید اقدامات لازم را داشته باشد .

امام جمعه کرج ادامه داد: متاسفانه مراکز تجاری مراکز فساد شده که افتضاح بدی است .

امید آفرینی در جامعه تزریق شود

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه به اهمیت حفظ وحدت و امید آفرینی با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: امید در مقام عمل میسر است و کسی که گرانفروشی کرده یا کم کار درادارات است و توجهی به خواسته ارباب رجوع ندارد امید را از بین می برد .

وی تاکید کرد: هرکسی این اقدامات را انجام دهد خیانت کرده و قانون باید فصل الخطاب باشد و همه تسلیم قانون که این مهم باید به جد دنبال شود .

امام جمعه کرج با اشاره به فرار شاه در ۲۶ دی ماه سال ۱۳۵۷ گفت: حکومت طاغوت ریشه اش از ایران با پیروزی انقلاب اسلامی کنده شد و از همان ابتدا شروع به توطئه علیه نظام اسلامی شد اما دشمنان همیشه دچارخطای محاسباتی بودند بطوریکه ایران اسلامی نه تنها در دنیا منفور نشد بلکه نقش پررنگ تر نیزبه فعالیت خود ادامه می دهد .

افراد بی پناه سر و سامان داده شوند

نماینده ولی فقیه دراستان البرز درادامه با اشاره به سرمای شدید از مسوولان خنواست تا درسطح شهر گرمخانه ها را توسعه دهند .

ایت الله حسینی همدانی افزود: اگر گرمخانه های سطح شهر کرج کفاف جمعیت متقاضی را نمی دهد مصلی امام خمینی (ره) این شهر آمادگی لازم را برای پذیرایی از افراد بی پناه مانند سال گذشته دارد .