تمام فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی باید قیمت های واحد داشته باشند
تمام فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی باید قیمت های واحد داشته باشند

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در نشست تنظیم بازار استان البرز ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بر ضرورت نظارت جدی بر بازار شب عید و همچنین ماه مبارک رمضان، افزود: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که مردم، بی دغدغه، لذت و بهره کافی […]

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در نشست تنظیم بازار استان البرز ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بر ضرورت نظارت جدی بر بازار شب عید و همچنین ماه مبارک رمضان، افزود: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که مردم، بی دغدغه، لذت و بهره کافی را از تقارن این ۲ عید طبیعت و قرآن، داشته باشند.

وی ادامه داد: عرضه کنندگان کالا موظف هستند که از مصوبات ستاد تنظیم بازار تبعیت کنند و اتاق اصناف استان و شهرستان ها در جریان جزئیات تصمیمات این ستاد قرار گیرند.

استاندار البرز افزود: غرفه های توزیع میوه شب عید باید نرخ واحدی داشته باشند و تا پایان عرضه نیز بر همین مبنا باقی بمانند.

وی گفت: فرمانداران و دستگاه های نظارتی باید بازدید میدانی از بازار را به صورت مستمر در برنامه داشته باشند و با تخلفات برخورد کنند.

استان البرز دارای ۱۲۰ هزار واحد صنفی است.