تقدیر از جنگلبانان استان در روز جهانی جنگلبان
تقدیر از جنگلبانان استان در روز جهانی جنگلبان
اصغر بیات با حضور در منزل دو تن از جنگلبانان ساعی و نمونه استان در سالروز جهانی جنگلبان از زحمات شبانه روزی و فداکاری ها و از جان گذشتگی های جنگلبانان تقدیر به عمل آورد .

به گزارش نوژان نیوز، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز جنگلبانان غیور استان را پاسداران خط مقدم حفاظت از انفال نامید که تا کنون با هدیه ده ها شهید و جانباز در جای جای کشور عزیزمان ایران، با نثار خون خود جنگلها و مراتع کشور را آبیاری کرده اند. همچنین وی در خصوص روز جهانی جنگلبان افزود : ۳۱ جولای مصادف با ۹ مرداد در سرتاسر جهان به پاس خدمات جنگلبانان به جنگلها که ریه های زمین را تشکیل می دهند به نام روز جنگلبان نامگذاری شده است و این نشان از اهمیت بالای جنگلبانان در حفظ جنگل و سلامت زندگی موجودات زنده و بشر دارد.

اصغر بیات همزمان با روز جنگلبان در منزل جنگلبانان ساعی دیروز و امروز منابع طبیعی و آبخیزداری استان حضور یافت و ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان از خانواده های این مجاهدان عرصه طبیعت نیز قدردانی کرد و گفت جنگلبان شالوده و ستون فقرات حفاظت از جنگل و مرتع است که بدون آنها حراست از منابع ملی موفقیت آمیز نخواهد بود.