تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی کرج در آستانه انتخابات
تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی کرج در آستانه انتخابات
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از تشدید نظارت بر عملکرد و نحوه فعالیت دستگاه ها و ادارات این شهرستان در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد .

به گزارش نوژان نیوز،یحیی رمضانی” در نشست ستاد انتخابات کرج افزود: بر این اساس در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات اداری برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ممنوع بوده و مدیران ، روسای ادارات باید در این زمینه دقت نظر لازم را داشته باشند .

وی بیان کرد: یکی از محوری ترین اصول در عرصه انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی و خودداری رقبا از تخریب یکدیگر است و کسانی که قصد ورود به رقابت تبلیغاتی را دارند ، خود و هوادارانشان باید دقت داشته باشند که توانمندی ها را ملاک رقابت انتخاباتی قرار دهند و از تخریب رقبا پرهیز کنند.

رمضانی گفت: شهرستان کرج به تعبیر رهبر معظم انقلاب به عنوان « ایران کوچک»، منشوری تمام نما از اقوام و قومیت هایی است که وحدت در عین کثرت را در برهه های مختلف به تجلی رسانده است و به همراه نسلی نو از جوانان مهیای خلق حماسه ای با شکوه می شود.

وی افزود: تنوع و تکثر اقوام در شهرستان کرج فرصت و ظرفیتی ویژه برای به تصویر کشیدن مشارکت سیاسی آحاد مردم در عین برخورداری از تنوع دیدگاه ها است.

رییس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در ادامه با تاکید بر ضرورت بکارگرفتن اصل اخلاق مداری در رقابت نامزدهای انتخاباتی گفت: اخلاق انتخاباتی مقدم بر رقابت انتخاباتی است و برای کسانی که قصد ورود به رقابت تبلیغاتی را دارند هوادارانشان باید دقت داشته باشند که توانمندی ها را ملاک رقابت انتخاباتی قرار دهند و از تخریب رقبا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تمام گروه های اثرگذار از احزاب رسمی و دارای شناسنامه تا افراد صاحب تریبون و رسانه و مطبوعات باید میدان دار برگزاری انتخاباتی با شکوه باشند بیان کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت اصل چهارگانه ای است که تلاش برای رقابت سالم انتخاباتی و حضور گروه ها و جناح های مختلف رامضاعف ساخته و می تواند بسترساز مشارکت گسترده مردم در این حماسه بزرگ سیاسی باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.