تجلیل از مدال آور مسابقات پارالمپیاد آسیا در محمد شهر البرز
تجلیل از مدال آور مسابقات پارالمپیاد آسیا در محمد شهر البرز
شورا و شهرداری محمدشهر استان البرز در آیینی با حضور ورزشکاران از سارا عبدالملکی مدال آور مسابقات قایقرانی پاراالمپیاد آسیا تجلیل کردند.

به گزارش نوژان نیوز، سارا عبدالملکی در این آیین با قدردانی از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و شورا و شهرداری محمدشهر گفت : این گونه تجلیل ها موجب دلگرمی قهرمانان ورزشی کشور می شود.

وی افزود: امسال به لطف خداوند توانستم در مسابقات آسیایی ازبکستان و آسیایی هانگژو برای کشورمان مدال آوری داشته باشم.

عبدالملکی با اشاره به فعالیت های خود در رشته های ورزشی قبل و بعد از مصدومیت گفت : هفت سال است که قایقرانی کار می کنم و از ۶ سال پیش تاکنون عضو تیم ملی قایقرانی کشور هستم .

سارا عبدالملکی متولید سال ۱۳۷۲ متولد محمد شهر البرز درچهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو که یکم آبان ماه سال جاری در دریاچه فویانگ چین برگزار شد در اولین رقابت و در بخش کایاک زنان، فینال کلاس kl۱ . با زمان یک دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۵۹۴ صدم ثانیه، از خط پایان عبور کرد و به مدال برنز رسید.

وی دارای بیش از ۴۰ مدال رنگارنگ بین المللی، ملی و استانی در رشته های مختلف ورزشی از جمله راگبی و قایقرانی است که هشت مدال آنها طلای ملی است و امسال ۲ مدال نقره و برنز در مسابقات قایقرانی آسیایی ازبکستان و هانگژو چین کسب کرد.

 

تجلیل از مدال آورن محمد شهر در پایان سال ۱۴۰۲

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی محمد شهر البرز در آیین تجلیل از سارا عبدالملکی گفت : محمد شهر دارای هشت مدال آور بین المللی و کشوری در رشته های مختلف ورزشی است که در پایان سال جاری تجلیل می شوند.

محمد اسکندری در بخش دیگری از سخنانش گفت : این شهر در زمینه ورزش های همگانی طرح ها و پروژه های متعددی در بوستان ها و مکان های عمومی به اجرا درآورده که از جمله آنها ساخت خانه های ورزش در پارک ها است .

وی ادامه داد: اولین خانه ورزش محمد شهر چندی پیش با امکانات مختلف ورزشی مانند دوچرخه و سایر ملزومات برای استفاده رایگان ورزش خانواده ها گشوده شد و چهار خانه دیگر در دست ساخت است .

اسکندری گفت : همچنین قطعه زمین یک هکتاری برای ورزش همگانی در محمد شهر با مشارکت بخش خصوصی برای ورزش های توپی و ساحلی تا سال آینده آماده بهره برداری می شود.

وی اظهار کرد: تمام بوستان های محمدشهر برای ورزش عمومی به امکانات لازم تجهیز شده ضمن آنکه بازسازی زمین چمن فوتبال این شهر که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان البرز بود توسط مدیریت شهری انجام شده است .

اسکندری در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی اولین فرهنگسرای محمد شهر برای فعالیت تمام گروه های هنری خبر داد و گفت : تشکیل شورای فرهنگی در ۱۴ محله محمد شهر هدفگذاری شده که تاکنون سه شورا فعال شده است.

اسکندری بیان کرد : ایجاد قرارگاه فرهنگی محمد شهر به ریاست امام جمعه این شهر یکی دیگر از اقدامات است ضمن آنکه ساختمان آدینه برای استقرار دستگاه های فرهنگی مانند اداره تبلیغات اسلانمی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری از دیگر اقدامات مدیریت شهری است که به زودی تکمیل و بهره رداری می شود.

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد. .

قرار است این شهر در آینده نزدیک به شهرستان تبدیل شود.