تاکید استاندار البرز بر دانش محوری در فعالیت های مدیریتی استان
تاکید استاندار البرز بر دانش محوری در فعالیت های مدیریتی استان
استاندار البرز بر دانش محوری در تمام تصمیم گیری ها ، اجرای طرح ها و برنامه های مدیران استان تاکید کرد.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” روز یکشنبه در نشست با فرماندهان بسیج ادارات استان البرز، افزود: بر این اساس بسیجیان به ویژه در ادارات و دستگاه ها، بازوان توانمندی برای اجرای اهداف و برنامه ها هستند چراکه خود را داوطلبانه در مسیر خدمت قرار می دهند.

وی ادامه داد: باید بر روی موضوعات، متمرکز شویم و با برنامه ریزی دقیق نسبت به جبران کمبودها اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: ما می توانیم با تکیه بر نیروهای خدوم و باانگیزه با روحیه بسیجی و جهادی سرعت توسعه و آبادانی استان را افزایش دهیم.

وی افزود: گاهی از جایگاه و توانمندی های خود به عنوان یک مدیر آگاه نیستیم ولی باید تصمیم ساز، خط شکن و عملیاتی باشیم و به جای اینکه دائم مطالبه گر باشیم، خود را مسئول تحقق برنامه ها بدانیم.

عبداللهی، به روند فعالیت ها و تحقق اهداف و برنامه های استان اشاره کرد و گفت: در راستای تقویت زیرساخت ها و سرانه ها به موفقیت های ارزشمندی دست یافته ایم که ساخت ۱۰۰ مدرسه و بهره برداری از ۷۰۰ تخت بیمارستانی، گازرسانی به روستاهای صعب العبور استان، راه اندازی قطار شهری کرج و سرعت بخشی به تکمیل سایر خطوط، انتقال آب سد طالقان به شهرستان اشتهارد از جمله آنها است.

استاندار البرز گفت: این رویه با کمک فعالان بسیجی و جلب توجه خیرین تداوم و استمرار خواهد داشت.

 

البرز باید نمادی از اتحاد ایران اسلامی باشد

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، اضافه کرد: البرز به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی ) ایران کوچک لقب گرفته بنابراین در انتخابات پیش رو باید نمودی از همبستگی و اتحاد ایران اسلامی را در این استان به رخ جهانیان بکشیم.

استاندار افزود: نقد و اختلاف نظر ها وجود دارند ولی هیچ کس با اصل نظام و آرمان های ۲۵۰ هزار شهید و یک میلیون ایثارگر، مخالفتی ندارد چراکه این جان ها و خون ها را برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی داده ایم و ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

عبداللهی گفت: باید فرمان رهبری معظم انقلاب را لبیک بگوییم و خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم، امن و رقابتی وقف کنیم و جشن و حماسه حضور را در استان البرز برپا کنیم.