بیمارستان شهید رجایی کرج برتر کشوری شد
بیمارستان شهید رجایی کرج برتر کشوری شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: بیمارستان شهید رجایی کرج به دلیل ارائه مناسب خدمات به بیماران در ارزیابی وزارت بهداشت و درمان برتر کشوری شناخته شد.

به گزارش نوژان نیوز، دکتر “شهرام صیادی” گفت: بر اساس ارزیابی که از سوی معاونت پرستاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی کرج توانست در زمینه آموزش و پیگیری پس از ترخیص بیماران , عنوان مرکز برتر را در کشور کسب نماید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: واحد پرستاری بیمارستان شهید رجایی کرج وضعیت افراد دارای بیماری های مزمن مانند فشارخون، دیابت، سرطان، سوختگی و امثال آن که در این بیمارستان بستری و ترخیص شده اند را به صورت مستمر پیگیری می کند.

صیادی افزود: انتظار می رود سایر بیمارستان های استان البرز با چنین اقداماتی بتوانتد زمینه رضایتمندی بیماران ومردم را جلب کنند.

وی از تلاش های مستمر مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز، تیم ارتقای سلامت و آموزش به بیمار و پرستاران شاغل در بخش های درمانی، مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه، پرستاران و کارشناسان فناوری اطلاعات مرکز شهید رجایی در دستیابی به این موفقیت قدردانی کرد.