بیش از ۱۲ هزار نفر البرزی تحت پوشش گاز قرار گرفتند
بیش از ۱۲ هزار نفر البرزی تحت پوشش گاز قرار گرفتند
سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: تا پایان دی ماه سال جاری بیش از 12 هزار نفر در استان البرز تحت پوشش خدمات اداره گاز قرار گرفته اند.

به گزارش نوژان نیوز، کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۱۲ هزار و ۷۹۷ نفر تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند که هزار و ۳۳۹ نفر در مناطق شهری و ۱۱ هزار و ۴۵۸ نفر در مناطق روستایی بودند.

وی اعلام کرد: در استان البرز ۲ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۳۷۸ نفر تحت پوشش گاز طبیعی هستند که ۲ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۷۰۷ نفر در مناطق شهری و ۲۱۷ هزار و ۶۷۱ نفر در مناطق روستایی هستند.

ایمانی فولادی اضافه کرد: شرکت گاز استان البرز برای اطلاع رسانی روستانشینان این استان که به تازگی صاحب گاز شده اند، بنر و بروشورهای آموزشی در ورودی روستاها و میان روستا نشینان نصب و توزیع کرده است.

جذب بیش از ۳۰ هزار مشترک در استان البرز

سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه بیش از ۳۰ هزار مشترک جدید به جمع مشترکان استان البرز افزوده شده است.

کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان دی ماه ۳۳ هزار و ۱۶۴ مشترک جدید به مشترکان شرکت گاز استان البرز افزوده شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۶ هزار و ۴۸ مشترک در محدوه شهری و ۷ هزار و ۱۱۶ مشترک در محدوده روستایی به مشترکان شرکت گاز استان البرز افزوده شده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: با جذب مشترک جدید در استان البرز مجموع مشترکان شهری به ۹۲۰ هزار و ۵۷۴ مشترک و تعداد کل مشترکان روستایی به ۷۳ هزار و ۱۸۳ مشترک رسیده که تعداد کل مشترکان گاز در البرز به ۹۹۳ هزار و ۷۵۷ مشترک رسیده است.

ایمانی فولادی با تاکید بر سبز شدن استان و با اشاره به فرا رسیدن روزهای سرد سال به مشترکان گاز در استان البرز توصیه کرد مصرف بهینه گاز را در دستور کار خود قرار دهند تا در ایام سرد سال با افت فشار گاز مواجه نشویم.

۱۰۷ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از ۱۰۷ کیلومتر شبکه گذاری تا پایان دی ماه ۱۴۰۲در استان البرز خبر داد.

کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان دی ماه ۱۰۷ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است که ۶۲ کیلومتر در محدوده شهری و ۴۵ کیلومتر در محدوده روستایی بوده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تا پایان دی ماه در مجموع ۷ هزار و ۴۲۴ کیلومتر در البرز شبکه گذاری شده که ۵ هزار و۳۵۹ کیلومتر در مناطق شهری و ۲ هزار و ۶۵ کیلومتر در مناطق روستایی بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز با تاکید بر نفوذ جبهه هوای سرد به کشور و برودت هوا در هفته پیش رو تاکید کرد: آن دسته از مشترکانی که به تازگی از نعمت گاز برخوردار شده اند صرفه جویی در مصرف گاز را سر لوحه کار خود قرار دهند تا با افت فشار گاز مواجه نشویم.

واگذاری نزدیک به ۷ هزار انشعاب در البرز

سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ نزدیک به ۷ هزار انشعاب در استان البرز واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان دی ماه ۶ هزار و ۹۶۵ انشعاب در استان البرز واگذار شده که هزار و ۹۹۸ انشعاب در مناطق شهری و ۴ هزار و ۹۶۷ انشعاب در مناطق روستایی بوده است.

وی با تأکید بر عملیات عمرانی ادامه داد: در همین مدت ۱۰۷ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده که ۶۲ کیلومتر در محدوده شهری و ۴۵ کیلومتر در محدوده روستایی بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به فرا رسیدن روزهای سرد سال به آن دسته از مشترکانی که به تازگی از نعمت گاز برخوردار شده اند توصیه کرد تا در نصب بخاری های خود و اتصالات آن دقت لازم را داشته باشند تا در روزهای سرد سال با سوانح و حادثه گاز گرفتگی مواجه نشوند.