بهره مندی بیش از ۲۴۰ هزار نفر از طرح‌ خدمات نوروزی
بهره مندی بیش از ۲۴۰ هزار نفر از طرح‌ خدمات نوروزی

به گزارش نوژان نیوز محمدباقر خلفی اظهار داشت: در طرح خدمات بشردوستانه اعضای جوانان که از ۲۴ اسفند ماه در ۱۴۶ پست روز ثابت و ۲۳۹ پست روز سیار آغاز شد مسافران مراجعه کننده از خدماتی نظیر ایستگاه. سلامت، تست فشارخون، قند تون و پایش سلامت و فضای دوستدار کودک برای سرگرمی و بازی کودکان […]


به گزارش نوژان نیوز

محمدباقر خلفی اظهار داشت: در طرح خدمات بشردوستانه اعضای جوانان که از ۲۴ اسفند ماه در ۱۴۶ پست روز ثابت و ۲۳۹ پست روز سیار آغاز شد مسافران مراجعه کننده از خدماتی نظیر ایستگاه. سلامت، تست فشارخون، قند تون و پایش سلامت و فضای دوستدار کودک برای سرگرمی و بازی کودکان همراه با آموزش استفاده کرده اند.

 

وی افزود: در پویشی که به نام پویش بهرفت ایجاد شده و به منظور مشارکت و یادآوری مسئولیت اجتماعی به عموم مردم در پست‌های نوروزی اجرا می‌شود ۳۲ هزار و ۳۵۱ نفر از مسافران، مسئولین و عموم همشهریان با امضای میثاق نامه به این پویش پیوستند تا جزئی از حامیان و مجریان بهبود رفتار‌های ترافیکی باشند.

 

وی ادامه داد: در بخش‌های پیشگیری از مخاطرات و توزیع اقلام فرهنگی و اجرای پویش سبز که به منظور حفظ محیط زیست و پاکسازی طبیعت از زباله انجام می‌شود ۱۶ هزار و ۹۲۵ نفر از هموطنان و همشهریان از خدمات ارائه شده استفاده کرده اند.

 

خلفی بیان کرد: ۷۰ هزار و ۷۹۵ مورد نیز اقدامات پیشگیرانه از سوانح و اماکن پر خطر، آموزش‌های امدادی و ایمنی از قبیل مهارت‌های امدادی و ۲۳ هزار و ۶۸۸ نفر از خدمات امدادی، سلامتگر، فرهنگی آموزشی و برنامه‌های ترافیکی، هشدار‌ها  استفاده کرده اند که در مجموع خدمات ارائه شده به ۲۴۷ هزار و ۴۵۰ مورد می‌رسد.

 

این پایگاه ها تا ۱۷ فروردین دایر است و مسافران می‌توانند همچنان از خدماتی که ارائه می‌شود استفاده کنند.



منبع