برگزاری برنامه های فرهنگی با تاکید بر جوانی جمعیت و اهمیت کانون خانواده
برگزاری برنامه های فرهنگی با تاکید بر جوانی جمعیت و اهمیت کانون خانواده
سرپرست شرکت گاز استان البرز بر برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت کانون خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد.

به گزارش نوژان نیوز، کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت در جلسه شورای فرهنگی شرکت گاز استان البرز که با حضور اعضاء، ائمه جماعت ادارات این شرکت و حجت الاسلام سید مهدی حایری زاده رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم که باید برنامه های فرهنگی خود را در این راستا طراحی و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی که دشمن در این راستا انجام داده مسئولان ارشد نظام از ما که کارگزاران این نظام هستیم انتظار دارند تا با ابزراهای تشویقی و تبیینی که در اختیار داریم زمینه حضور مردم را پای صندوق های رای فراهم سازیم.

سرپرست شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: تمام اهداف سیاسی در پرتو و فعالیت های فرهنگی محقق می شود، بنابراین باید تلاش کنیم تا اهداف سیاسی و انتخابات نیز در قالب برنامه های فرهنگی محقق شود و توسط کارگزارن نظام پیگیری شود.

ایمانی فولادی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری فعالیت های فرهنگی در شرکت گاز استان البرز اشاره کرد و ادامه داد: در نخستین جلسه شورای فرهنگی با حضور ائمه جماعت هر اداره مقرر شد تا کارهای فرهنگی با محوریت امام جماعت هر اداره انجام شود؛ چرا که روحانیون در جایگاهی که قرار دارند نسبت به آسیب های اجتماعی اشراف بیشتری دارند.

وی با تأکید بر اینکه در آن جلسه قرار شد، تا نقشه راه فرهنگی برای اجرا تهیه شود؛ ادامه داد: تلاش شده تا برنامه های فرهنگی که در این شرکت برگزار می شود حول محور خانواده و جوانی جمعیت برگزار شود، به عنوان مثال در آخرین برنامه ای که برای گرامی داشت روز زن در این شرکت برگزار کردیم تلاش کردیم تا حول این دو محور این برنامه برگزار شود.

سرپرست شرکت گاز استان البرز در بخش دیگری از سخنانش کسب رتبه برتر در اقامه نماز توسط ستاد برگزاری نماز جماعت شرکت ملی گاز ایران را به حجت الاسلام سید مهدی حایری زاده تبریک گفت.