بررسی روند دریافت و رسیدگی به شکایات صنفی، صنعتی و خدماتی مردم
بررسی روند دریافت و رسیدگی به شکایات صنفی، صنعتی و خدماتی مردم
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز پیرو تاکیدات ویژه استاندار البرز، با حضور در واحد ۱۲۴ این اداره کل، ضمن بررسی روند دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه‌های مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش نوژان نیوز، محمد انصاری در این بازدید با اشاره به فرآیند تعریف شده در خصوص دریافت شکایات مردمی گفت: آمار احصاء شده از تعداد شکایات مردمی در خصوص نوع اقلام کالایی یا خدمات صنفی تعریف شده، در تصمیم گیری های استانی در تامین و اصلاح روند عرضه کالاها تاثیر مستقیمی دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت عملکرد واحد ۱۲۴ در جلب اعتماد مردم به اقدامات نظارتی دستگاه‌های متولی کاملا موثر بوده و فعالیت آن در دو شیفت کاری باید تداوم داشته باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال ۱۹ هزار ۴۰۳ مورد شکایات مردمی در قالب شکایات تلفنی و حضوری در بخش های مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی دریافت شده است.

انصاری تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد شکایات بررسی و تعیین تکلیف شده اند و از مجموع شکایات دریافتی، تخلف حدود ۳۰ درصد واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی، محرز و به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: با دستور ویژه دکتر عبدالهی، استاندار البرز قرارگاه نظارت بر بازار استان تشکیل شده و تا پایان سال تمامی اقلام کالایی و خدمات مورد عرضه در سطح استان مورد رصد و نظارت دستگاه های مسئول قرار خواهد گرفت.

انصاری گفت: همه شهروندان محترم استان در صورت مشاهده هر نوع تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، امتناع از عرضه، کالای قاچاق و…، می توانند با تلفن ۱۲۴ تماس و یا به صورت حضوری به این واحد در محل اداره کل صمت استان البرز مراجعه و شکایت خود را ثبت نمایند.