با روحیه بالا به مصاف شهرداری ماهشهر می رویم
با روحیه بالا به مصاف شهرداری ماهشهر می رویم
کاپیتان تیم فوتبال شهدای رزکان استان البرز با بیان اینکه باید با تلاش و کسب امتیاز لازم به بالای جدول صعود کنیم، گفت: به همین دلیل با روحیه بالا به مصاف شهرداری ماهشهر می رویم.

به گزارش نوژان نیوز، «علی اکبر فرهنگ» درخصوص بازی این هفته مقابل شهرداری ماهشهر افزود: ما برای هر بازی برنامه داریم و فقط به کسب سه امتیاز فکر می کنیم.

وی اظهار کرد: تیم ماهشهر در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و مشخص است که بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت ولی با روحیه خوبی که این روزها شهدای رزکان دارد می‌توانیم در این دیدار خارج از خانه موفق باشیم.

کاپیتان تیم شهدای رزکان ادامه داد:در لیگ ۲ همه تیم ها در سطح بالایی هستند و تلاش می کنند سهمیه لیگ یک را کسب کنند و ما هم تمام تمرکزمان را روی بازی های آینده گذاشتیم تا به این موفقیت برسیم.

فرهنگ در پاسخ به این سوال که آیا همچون سالهای گذشته باز هم شهدای رزکان را در جمع مدعیان خواهیم دید گفت: درزمینه ابتدای فصل و اتفاقاتی که برای شهدای رزکان افتاد صحبتی ندارم اما تلاش مدیریت، کادرفنی و بازیکنان قابل تقدیر است و بازیکنان با انگیزه بالا تمرین می‌کنند و فکر می‌کنم روزهای خوبی در انتظار نماینده استان البرز خواهد بود.

کاپیتان شهدای رزکان افزود: شهرداری ماهشهر تیم بسیار خوبی است و روز سه شنبه بازی حساسی داریم ؛ امیدوارم با دعای مردم فوتبال دوست البرز با کسب سه امتیاز به کرج باز گردیم.

تیم فوتبال شهدای رزکان در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته ۲ کشور میهمان شهرداری ماهشهر خواهد بود.
این تیم البرزی با سه امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.