بازنگری طرح جامع شهر گرمدره کرج تصویب شد
بازنگری طرح جامع شهر گرمدره کرج تصویب شد
شهردار گرمدره کرج اعلام کرد: بازنگری کلیات طرح جامع این شهر پس از سال ها معطلی روز چهارشنبه در شورای برنامه ریزی استان البرز تصویب شد.

به گزارش نوژان نیوز، مسعود نجفی گفت : با تصویب این بازنگری، زمینه برای رفع کاستی ها و مشکلات زیر ساختی شهر گرمدره فراهم شده است .

وی ادامه داد: بازنگری کلیات طرح جامع شهر گرمدره از اهم مطالبات چند ساله مردم این شهر بود که با پیگیری های شهرداری و نظر مثبت استاندار البرز مورد تایید قرار گرفت .

نجفی گفت: برای تحقق این امر چندین نشست کارشناسی مشترک با مسوولان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.

وی همچنین از الحاق بخشی از اراضی دولتی به شهر گرمدره برای رفع مشکلات املاک واقع در حریم راه آهن تهران – تبریز در شورای برنامه ریزی البرز خبر داد.

شهردار گرمدره گفت : بر اساس این مصوبه بخشی از اراضی دولتی برای تعیین و تکلیف ساکنان حریم راه آهن جمهوری اسلامی در کلیات طرح جامع شهرگرمدره به این شهر ملحق شد.

بیش از ۱۰۰ خانوار حاشیه راه آهن تهران – تبریز در گرمدره سال های متمادی است که با مشکلات عدیده ای از جمله مزاحمت های تردد قطارها ، عدم ساخت و ساز و محدودیت های دیگر مواجه هستند که بارها از مسوولان کشوری و استانی برای تعیین تکلیف املاک خود استمداد طلبیده اند.

شهر۵۰ هزار نفری گرمدره در پنج کیلومتری جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.