بازدید شهردار کرج از پروژه ادامه کمربندی مهرشهر
بازدید شهردار کرج از پروژه ادامه کمربندی مهرشهر
مهرداد کیانی شهردار کرج به همراه حسین دقیقیان مدیر منطقه 4، موسی پور نماینده دادستان شهرستان کرج، رحیم خانی مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری کرج، ناصرخاکی معاون عمران شهرداری کرج، عوامل انتظامی و مسئولین و معاونین منطقه 4 از پروژه ادامه کمربندی مهرشهر بازدید کرد.

به گزارش نوژان نیوز، مهرداد کیانی در این بازدید از همکاری های دادستان محترم تقدیر و تشکر کرد و گفت : همکاری های دادستان محترم کرج در راه اندازی پروژه های عام المنفعه و تاثیرگذارعمومی قابل تقدیر است.

شهردار کرج پروژه‌های شهرداری را نفسی تازه در شهر توصیف و تصریح کرد: باید همکاری های لازم در راستای تسریع در رفع موانع و اجرای جهادی این پروژه در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در ادامه به درختان واقع در طرح اشاره کرد و گفت : درختان کهنسالی که در مسیر طرح قرار دارند در جای خود باقی و این اقدام نماد احترام به طبیعت در جوامع شهری کرج خواهد بود.

وی به ارتقا سهولت تردد شهروندان اشاره و خاطرنشان کرد : با احداث و بازگشایی این معبر مقدار زیادی از بار ترافیک این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد .

حسین دقیقیان در این بازدید گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه تملکات ارائه کرد و گفت : با همکاری های حوزه دادستانی در اجرای مقررات قانون ماده ۹ تملکات اراضی و توافق با مالکین واقع در طرح حدود ۲۷ هزار متر مربع زمین آزادسازی شد.

در این مرحله از پروژه کمربندی مهرشهر حدفاصل خیابان چمن ۱ تا خیابان مسیح پاکدل اجرا خواهد شد که شهردار کرج به همراه دیگر مسئولین از ادامه این معبر تا شهرک گلستان نیز بازدید و بررسی ها و دستورات لازم را ارائه نمودند .