ایام نوروز با همه ظرفیت در میدان خدمت رسانی به مردم حاضر هستیم
ایام نوروز با همه ظرفیت در میدان خدمت رسانی به مردم حاضر هستیم

به گزارش نوژان نیوز، احمد وحیدی در بخش نخست گردهمایی استانداران با موضوع بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و ستاد تسهیلات نوروزی گفت: سال گذشته عملکرد خوبی در کنترل ترافیک و کاهش مرگ و میر جاده ای داشتیم و آیت الله رئیسی رئیس جمهور هم بازدیدی از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک راهور […]

به گزارش نوژان نیوز، احمد وحیدی در بخش نخست گردهمایی استانداران با موضوع بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و ستاد تسهیلات نوروزی گفت: سال گذشته عملکرد خوبی در کنترل ترافیک و کاهش مرگ و میر جاده ای داشتیم و آیت الله رئیسی رئیس جمهور هم بازدیدی از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک راهور داشت.

وزیر کشور به حضور میدانی فعال و قوی استانداران در کنترل ترافیک و سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار داشت: انشاءالله با همین روحیه و انگیزه جهادی، امسال هم با تمام ظرفیت در میدان برای خدمات رسانی به مردم حاضر خواهیم بود.

وحیدی در حاشیه این نشست نیز به خبرنگاران گفت: سفرهای نوروزی یکی از اتفاق های خوش است که در طول سال رخ می‌دهد و مردم در انتهای سال برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی می کنند و دستگاه های خدمت رسان هم از قبل برنامه و مراقبت های لازم را اعمال می کنند تا بتوانند سفرهای خوبی را برای مردم طراحی کنند.

وی افزود: یکی از مسائل مهم مطرح در این نشست تصادف و حوادث جاده ای بود که در جاده ها با آن روبرو هستیم و به دلایل مختلفی آماری از تلفات جاده ایی داریم که خوشایند نیست که باید تلاش کرد تا آمارها کاهش یابد.

وزیر کشور اضافه کرد: به همین منظور این موضوع در کمیسیون ایمنی وزارت راه و شهر سازی بحث و گفت و گو شد و از طرفی با توجه به اینکه استانداران مسئولیت کار در حوزه استانی دنبال می‌کنند، امروز این جلسه مشترک برگزار و آمارها و ارقام و تذکرها و پیشنهادها مطرح شد.

این گردهمایی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در محل ساختمان وزارت کشور برگزار شد و استانداران آخرین اقدامات انجام شده در استان‌ها برای ساخت مسکن ملی و همچنین آمادگی دستگاه‌ها برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی را مورد بررسی قرار دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا