اهتمام مدیریت شهری فردیس در جهت آبادانی شهرک ناز است
اهتمام مدیریت شهری فردیس در جهت آبادانی شهرک ناز است
شهردار فردیس از تنظیم لایحه و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر فردیس در جهت دریافت مجوز صدور پروانه های ساختمانی و اخذ پایانکار اراضی توسط افراد ساکن در شهرک ناز جنوبی خبرداد.

به گزارش نوژان نیوز، محمدرضا احمدی نژاد اظهار کرد: در سال های گذشته خدمات رسانی به شهروندان فردیس ساکن در شهرک ناز با توجه به عدم ایفای تعهدات شهرک ساز در قبال دولت و شهرداری، مستند به مکاتبات اداره کل راه و شهرسازی استان و با در نظر گرفتن مساحتی بالغ بر ۲۲۰ هکتار در محدوده شهرک ناز شمالی و جنوبی، امکان پذیر نبوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اهالی شهرک ناز معضلات زیادی در خصوص دریافت پروانه های ساختمانی برای اراضیشان داشتند که قسمت عمده آن به گذشته برمی گردد افزود: به جهت برون رفت از این مشکل و جلوگیری از تضییع هرچه بیشتر حقوق ساکنان این محدوده از سال ها پیش، موضوع در دستورکار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری فردیس قرار گرفت و شهرداری با تنظیم لایحه و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر، مجوز صدور پروانه های ساختمانی در محدوده شهرک ناز جنوبی را دریافت کرد.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: بر اساس این لایحه، مالکین اراضی واقع در محدوده شهرک ناز جنوبی می توانند اقدام به اخذ پروانه ساختمانی و پایانکار نموده و عملیات بهسازی معابر و آسفالت آنها نیز بر این اساس تسریع خواهد شد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه اهتمام مدیریت شهری فردیس در جهت آبادانی شهرک ناز است تصریح کرد: بدیهی است این لایحه صرفا”در راستای جلوگیری از سرگردانی ساکنان شهرک ناز و تضییع حقوق آنان که سالها بلاتکلیف مانده بوده و نافی حقوق شهرداری نخواهد بود تنظیم شده و در همین راستا حقوق شهرداری و شهر از بابت پیمان نامه ها از طریق واحد حقوقی شهرداری پیگیری خواهد شد.