اهتمام دولت برای تامین مطالبات مردم شایسته تقدیر است
اهتمام دولت برای تامین مطالبات مردم شایسته تقدیر است
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی همراهی دولت در تامین مطالبات مردمی با مجلس شورای اسلامی را قابل تقدیر دانست و گفت: امروز به واسطه همراهی دولت با مجلس شاهد اقدامات موثری در تامین مطالبات مردمی هستیم که خدمات رسانی را بیش از پیش گسترده ساخته است .

به گزارش نوژان نیوز، “علی حدادی” در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان نظرآباد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: تعامل دولت و مجلس شورای اسلامی سبب امید افزایی و اشتغالزایی هرچه بیشتر شده که در هفته دولت در نتیجه این تعامل شاهد افتتاح پروژه های قابل توجهی در شهرستان های غرب استان البرز از جمله شهرستان نظرآباد هستیم .

نماینده مردم طالقان ،نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: افتتاح ۲ گلخانه در شهرستان نظرآباد که امروز همزمان با هفته دولت صورت می گیرد در منطقه جنوبی این شهرستان به وسعت پنج هکتار سرمایه گذاری مناسبی برای توسعه بخش کشاورزی است .

حدادی گفت: غرب استان البرز در مناطق مختلف شهری و روستایی ظرفیت‌های بزرگی در بخش کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، معادن، صنعت و سایر موضوعاتی دارد که می‌توان با نگاه جهادی مدیران مشکلات حوزه اشتغال، معیشت، اقتصاد، و موضوعات دیگر را برطرف و نشاط را ایجاد کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی برای حمایت از تولیدات با کیفیت توجه ویژه‌ ای قرار داده، مشکل کمبود آب جدی است و باید نسبت به آبیاری نوین از سوی کشاورزان صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: طلب گندمکاران مطالبه جدی بخش کشاورزی است که لازم است با پرداخت به موقع در جلب رضایت عمومی هرچه بیشتر تلاش کرد .

در اولین روز از هفته دولت استاندار البرز با حضور در شهرستان نظرآباد به دیدار خانواده معظم شهید والامقام مدافع حرم علیمحمد رستمی در روستای نوکند رفت و پس از ادای احترام و گلباران مزار شهدای والامقام روستای حاجی بیک به افتتاح ۴۶ پروژه آماده بهره برداری شده دراین شهرستان به مناسبت هفته گرامیداشت دولت پرداخت .

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید “محمدحسین نخبه روستا” در روستای حاجی بیک، شرکت الکترو نیرو تابان در شهرک صنعتی نظرآباد و شرکت تولیدی بافت پارچه در شهرک صنعتی سپهر این شهرستان از دیگر ارمغان های هفته دولت برای شهرستان نظرآباد است .