انتخابات، مردم پایه و مردم محور
انتخابات، مردم پایه و مردم محور
محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ: ما حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ هستیم به مرکزیت ساوجبلاغ و شهرستان‌های نظرآباد، طالقان، چهارباغ و در بخش چندار هم یک حوزه فرعی انتخابات داریم که حوزه فرعی ما با بخش چندار که انتخاباتش مثل شهرستان‌های دیگر مستقل است مجموعا چهار حوزه فرعی داریم.

به گزارش نوژان نیوز، محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت؛ در بحث انتخابات ما در استان البرز دو حوزه انتخابیه داریم، یک حوزه انتخابیه کرج که دو شهرستان اشتهارد و فردیس به‌عنوان حوزه‌های فرعی و کرج حوزه اصلی است و یک حوزه ساوجبلاغ که حوزه مرکزی است که فرمانداری ساوجبلاغ به‌عنوان مسئول اجرای انتخابات و فرمانداران شهرستان‌های نظرآباد طالقان چهارباغ به‌عنوان حوزه‌های فرعی این شهرستان است.

این مقام مسوول تصریح کرد: ما حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ هستیم به مرکزیت ساوجبلاغ و شهرستان‌های نظرآباد، طالقان، چهارباغ و در بخش چندار هم یک حوزه فرعی انتخابات داریم که حوزه فرعی ما با بخش چندار که انتخاباتش مثل شهرستان‌های دیگر مستقل است مجموعا چهار حوزه فرعی داریم.

وی در رابطه با هیئت اجرایی افزود: معتمدین محلی در مرکز حوزه انتخابیه ساوجبلاغ و شهرستان‌های اطراف آن با انتخاب اعضای هیئت اجرایی از بین خود معتمدین انتخاب شدند و بلافاصله هیئت اجرایی با ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد و مقدمات را برای صندوق‌های حوزه‌های انتخابیه جهت بازدید و بازبینی و تحقیق و بررسی میدانی از سوی اعضای هیئت اجرایی در دستور کار قرار داد.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: ابتدا ما شصت نفر را انتخاب کردیم و بعد با هماهنگی ۶۰ نظارت منطقه ۳۰ نفر به‌عنوان منتخب نهایی انتخاب شدند. از بین اینها خودشان هشت نفر را انتخاب کردند که اینها اعضای هیئت اجرایی را تشکیل می‌دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه ما می‌گوییم انتخابات ما و اجرای آن مردم پایه و مردم‌محور است اینجاست که اینها می‌آیند و انتخابات را اجرا می‌کنند.