البرز مجری برگزاری ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س)
البرز مجری برگزاری ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س)
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در نقاط مختلف استان درحال برگزاری است.

به گزارش نوژان نیوز، حجت الاسلام «مهدی ولایی برحق» یکی از مهمترین برنامه ها در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را میزبانی این استان از پیکر های پاک ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: عصر دیروز دوشنبه پیکر های مطهر این شهدا وارد استان شد و مراسم استقبال از کبوتران خونین بال دفاع مقدس در کانون شهید سبحانی سپاه کرج با حضور پرشور مردم عزادار و شهیدپرور کرج برگزار شد.

وی با بیان اینکه این برنامه ها در ۲۰ نقطه استان در حال برگزاری است، افزود: مراسم تشییع همزمان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس درسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت ۹ صبح از کانون شهید سبحانی میدان سپاه کرج آغاز و عزاداران به سمت مصلای کرج این پیکرهای پاک را همراهی خواهند کرد.

ولایی برحق ادامه داد: همزمان با برگزاری این مراسم، آیین عزاداری یوم الزهرا (س) در مصلای کرج و۱۲ نقطه استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت : شعار امسال این مراسم با توجه به حملات و کشتار های بی رحمانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه با عنوان «مادر من مظلومه است و یاور مظلومان» تعیین شده است .

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش این حملات بی رحمانه که موجب خشم مردم جهان شده است ، از مردم ولایتمدار و عزیز استان البرز دعوت می کنیم تا با همین موضوع و دفاع از حق مظلوم و برگرفتن از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) نسبت به حضور خود در تجمعات فاطمی، یوم الزهرا و برگزاری ایستگاه های صلواتی و مواکب به شهر فضایی خاص ببخشند.