البرز، آماده برگزاری انتخاباتی امن و سالم است
البرز، آماده برگزاری انتخاباتی امن و سالم است
استاندار البرز گفت: مجموعه این استان، متحد و منسجم آماده برگزاری انتخاباتی امن، سالم همراه با رقابت و مشارکت بالا است.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در نشست ستاد انتخابات استان البرز ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز گرامیداشت مادران و خواهران شهید

افزود: از سال گذشته جلسات ستاد انتخابات در استان آغاز شد و پیرو منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی ) درصدد هستیم که انتخاباتی سالم، امن و با رقابت و مشارکت بالا برگزار کنیم.

وی ادامه داد: کسب رضایتمندی مردم را از ابتدا، وظیفه خود دانسته و براین اساس برنامه ریزی و اقدام کرده ایم که تشکیل قرارگاه های مختلف، دیدارهای چهره به چهره با مردم، حضور مستمر در محله های کمتربرخوردار استان و تلاش و اقدام در راستای حل موانع و مشکلات با جلب مشارکت جدی مدیران و بخش خصوصی بعنوان خیرین، از جمله این رویکردها بوده است.

عبداللهی گفت: مردم شریف البرز همواره در برهه های مختلف باشکوه و با شور و شعور در صحنه بوده اند که استقبال از سفر دوم رییس جمهور به استان، گواهی دیگر بر این مدعاست و مسوولیت بزرگی را برای جبران این حضور، به دوش خدمتگزاران خود گذاشتند.

وی افزود: اکنون نیز براساس بخشنامه های ابلاغی و دستورالعمل ها، گام به گام برای برپای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان آماده شده ایم.

استاندار البرز گفت: مجموعه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان به پاس حضور مردم در عرصه‌های مختلف، متحد و منسجم و با انگیزه، آماده ارائه خدمت هستند.

وی افزود: طی جلسات متعدد نقاط ضعف ادوار گذشته در استان البرز شناسایی شده و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گرفته است.