افزایش تخت های بیمارستانی البرز در اولویت است
افزایش تخت های بیمارستانی البرز در اولویت است

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در نشست بررسی روند تکمیل پروژه های بیمارستانی استان البرز افزود: براین اساس حمایت و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه مورد تاکید است و از معاونت عمران استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست می شود اهتمام ویژه ای داشته باشند. وی بیان کرد: این استان […]

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در نشست بررسی روند تکمیل پروژه های بیمارستانی استان البرز افزود: براین اساس حمایت و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه مورد تاکید است و از معاونت عمران استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست می شود اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی بیان کرد: این استان برای رسیدن به میانگین کشوری به ۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی نیاز دارد.

استاندار البرز تاکید کرد: اکنون چند پروژه بیمارستانی در استان البرز در شرف تکمیل هستند که در راستای مانع زدایی و تسریع در این روند در تلاش هستیم.
در نشست امروز بررسی روند تکمیل پروژه های بیمارستانی استان البرز موانع فعالیت بیمارستان آرام در کرج مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی سید الشهدا، کمالشهر، طالقان و خورشید رصد و نظارت شد.

استان البرز سه هزار و ۶۴ تخت بیمارستانی دارد که نسبت به میانگین کشوری خیلی کمتر است که باید به شاخص ۱.۷ درصد افزایش یابد.

همچنین استاندار البرز امروز در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان گفت: جهاد تبیین همواره از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یک فریضه دینی بوده که متولیان فرهنگی باید با استفاده از تمام توان ظرفیت موجود در حوزه های مختلف برای اجرای برنامه های فرهنگی در استان اقدام کنند.

عبدالهی افزود : تاثیرگذاری اقدامات و برنامه های فرهنگی منوط به بهره گیری از تمام ظرفیت ها، بسیج مدیران و متخصصان در سطوح مختلف و شکیبایی و پیگیری مداوم است که باید در استان البرز مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان، نوجوانان و دانش آموزان ما را مورد هدف دسیسه های خود قرار داده اند باید برای این قشر برنامه های متنوع فرهنگی و آگاهی بخشی داشته باشیم بنابراین نتیجه بخشی این این قرارگاه در گرو هم اندیشی بیشتر در قالب جلسات مستمر با حضور کارشناسان و مدیران مرتبط است.

وی تاکید کرد: تبیین اقدامات صورت گرفته و تاثیر آنها در جامعه، عامل مهمی در کسب رضایتمندی مردم است.