اطلس آمایش فضاهای آموزشی و پرورشی بروز شود
اطلس آمایش فضاهای آموزشی و پرورشی بروز شود
استاندار کردستان گفت: در راستای جذب بیشتر خیرین باید سند و اطلس آمایش فضاهای آموزشی و پرورشی در استان بروز و نیازمندی‌ها مشخص شود.

به گزارش نوژان نیوز، اسماعیل زارعی کوشا دربیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کردستان در سنندج، ضمن تقدیراز خیرین مدرسه ساز، اظهارکرد: کارهای خیر یک بعد مسئله و ترویج فرهنگ خیر و احسان بعد دیگر کار است که باید به‌صورتی زیبا و هنرمندانه انجام شود.

وی با تاکید بر تلاش برای جذب بیشتر خیرین، افزود: در این راستا باید سند و اطلس آمایش فضاهای آموزشی و پرورشی حتما بروز شود تا محل نیازمندی‌ها به‌صورت دقیق مشخص، و پیشنهادها بر اساس آن به خیرین ارائه شود.

استاندار کردستان یادآور شد: تمام کسانی که با مجموعه عظیم خیرین مدرسه ساز در ارتباط هستند باید نسبت به ترویج و بازنمایی گسترده اقدامات خیرخواهانه آنان اقدام کنند تا بیشترین تاثیر را بر سطح جامعه داشته باشد.

خیرین در همه حوزه‌ها برای کشور بهره‌وری دارند

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این آئین اظهار کرد: خوشحالم که امروز مجموعه‌های آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و مجمع خیرین دارای اتحاد و انسجام خاصی هستند و این انسجام تاکنون برای مجموعه آموزش و پرورش بسیار مفید بوده است.

مهدی اربابی افزود: امروز در سطح کلان کشوری بیشترین بهره وری را از خیرین داشته‌ایم و نه تنها در حوزه مدرسه سازی بلکه در سایر حوزه های مرتبط با نظام و تربیت نیز از ظرفیت عظیم آنان بهره‌مند شده‌ایم.

وی تاکید کرد: جذب و نگهداشت خیرین مدرسه ساز اولویت ما است و تمام تلاش خود را در این زمینه با استفاده از همه ظرفیت‌های در اختیار خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از ۱۷ نفر از خیرین مدرسه ساز که در ساخت و آماده سازی مدارس استان نقش داشته‌اند، تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا