استقرار پزشک معتمد خانم در شهرداری کرج خدمتی دیگر به خانواده بزرگ کارکنان مدیریت شهری
استقرار پزشک معتمد خانم در شهرداری کرج خدمتی دیگر به خانواده بزرگ کارکنان مدیریت شهری
با پیگیری کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر استقرار پزشک معتمد خانم در شهرداری کرج به‌عنوان خدمتی دیگر به خانواده بزرگ کارکنان مدیریت شهری صورت گرفت.

به گزارش نوژان نیوز، فاطمه منعمی با تبریک روز پزشک به جامعه پزشکان از استقرار پزشک خانم در شهرداری کرج خبر داد و اظهار داشت : این امر موجب ارتقاء سلامت و ارامش بانوان و خانواده را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج در خصوص این خبر گفت: بهره مندی و تشکیل پرونده خدمات بهداشتی در حوزه بانوان، انجام معاینات دوره ای وضعیت سلامت کارکنان در شهرداری کرج و دسترسی سریع و آسان به این خدمات از اهداف این طرح است.

رئیس کمیته منابع انسانی با بیان اینکه سلامت جسم و روان هر خانم سلامت خانواده را درپی خواهد داشت افزود : با برنامه ریزی های انجام شده، در روزهای آتی استقرار پزشک خانم در شهرداری کرج صورت می گیرد و همکاران خانم می توانند با آرامش بیشتر و صرفه جویی در وقت و هزینه از این خدمات بهره مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر سلامت کارکنان و خصوصا بانوان را یکی از دغدغه های مهم در مدیریت شهری خواند و اذعان داشت: مستقر شدن پزشک خانم در شهرداری کرج منجر به آرامش بیشتر بانوان و رعایت حریم شخصی در زمان مراجعه به پزشک خواهد بود.

وی در پایان خدمات پزشک خانم در شهرداری کرج را به ثمر نشستن یکی از مطالبات کارکنان خواند و گفت : خدمات پزشک خانم در شهرداری کرج یکی از دغدغه های کمیته بانوان، کودک و خانواده بود که مسلما نتایج و اثرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت.