استقبال کرج با بهره برداری از ۸۰ طرح عمرانی از هفته دولت
استقبال کرج با بهره برداری از ۸۰ طرح عمرانی از هفته دولت
سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج از بهره برداری ۸۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال در هفته دولت دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش نوژان نیوز،یحیی رمضانی” افزود: بهره برداری از این طرح ها اشتغال آفرینی برای ۶۲۳ نفر را به همراه خواهد داشت که از مجموع ۸۰ پروژه و طرح، ۵۶ پروژه مربوط به بخش دولتی و ۱۵ طرح نیز در بخش خصوصی راه اندازی می شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کرج یادآورشد: ۹ پروژه نیز در ایام هفته دولت در شهرستان کرج کلنگ زنی خواهد شد.

رمضانی با اشاره به پروژه های شاخص شهرستان کرج در هفته دولت بیان کرد: پروژه های شاخص برنامه ریزی شده برای بهره برداری در هفته دولت با حضور استاندار ، مسوولان استانی و شهرستانی شامل افتتاح دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، پروژه گازرسانی به توابع بخش آسارا و گشایش مدرسه آق تپه ظهوری است.

وی افزود: پروژه های دولتی قابل افتتاح شهرستان کرج در حوزه های حمل و نقل شهری، توسعه شبکه مخابراتی، برق رسانی، گازرسانی، بهسازی و نوسازی معابر شهری و روستایی ، احداث مدارس ، حوزه راهداری، حوزه علوم پزشکی ، حوزه ورزشی ، تکمیل و احداث پارک ها خواهد بود.

رمضانی گفت: پروژه های بخش خصوصی نیز در زمینه طرح های مرتبط با صنعت و معدن، راهداری و حمل و نقل جاده ای(مراکز خدماتی و رفاهی) حوزه شرکت پالایش پخش فرآورده های نفتی است.

سرپرست فرمانداری کرج پروژه های شاخص بخش خصوصی را نیز بهره برداری از تعداد جایگاه پمپ بنزین در سطح شهر، افتتاح مجتمع خدماتی و بازرگانی عنوان کرد.
رمضانی یادآورشد: سایت ۷۰ هکتاری و پروژه ۱۱۰ واحدی شهرک پیام ماهدشت نیز در ایام هفته دولت به بهره برداری می رسد.